Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Комікс №3. Кольори PR
Корисні телеграм-боти для піарників
Особливості хайпу для піару
Чим відрізняється smm-менеджер, таргетолог та контент-менеджер?
Журнал ELLE. Історія створення відомого глянцю
Нативна реклама. Яка існує та чим відрізняється від звичайної?
Інститут репутації
Блогер не дорівнює журналіст. Чому інфлюенсер не надійне джерело інформації?