Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
“Людина має самостійно генерувати контент для медіа” - Тетяна Лукинюк, CEO компанії Red Bull Україна
Креативність, що змінює спосіб мислення. Як народжуються та втілюються в життя шалені ідеї?
Де знайти партнера проекту та як з ним комунікувати?
ТОП-впливових журналістів України
Фактчекінг: корисні поради та інструменти
Профайлинг
Комікс №2. Чим відрізняється реклама від PR?
ТОП-10 корисних книжок для PR-менеджера