Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Що таке SEO-оптимізація?
Чим займається політтехнолог?
Креативність, що змінює спосіб мислення. Як народжуються та втілюються в життя шалені ідеї?
Основні психологічні прийоми в маркетингу
Програми для монтажу: як зробити яскравим свій Іnstagram
Автопостинг в Інстаграмі: що це та як налаштувати
Як не стати жертвою хайпу? Частина 2. Історія про мальтіпу шведської принцеси
Інститут репутації