Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Технології OSINT: як відкриті джерела допомагають медійникам
Як піарнику домовитися про безкоштовну публікацію у ЗМІ?
Корисні подкасти для медійників
«Журналістика - це жива сфера», - Святослав Родюк, кореспондент ТСН
Профайлинг
Чи можна назвати блогінг журналістикою?
Дайджест SHOCK реклам за жовтень 2021 року
Основні психологічні прийоми в маркетингу