Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
ТОП-найкращих креативних агенцій України: проста правда – велика Ідея
Топ-5 фільмів для PR-менеджерів та маркетологів
Комікс №7. Інфопривід. Робимо з мухи слона
Де знайти партнера проекту та як з ним комунікувати?
«На хайпі» – що зараз в тренді у TikTok?
Як комунікувати зі ЗМІ, щоб про вас написали?
Нативна реклама. Яка існує та чим відрізняється від звичайної?
Марта Останкова – концертний та промо-продюсер Wellboy про закулісся музичного бізнесу та створення ...