Уявіть, ви піарник або маркетолог, який просто обожнює свою роботу: ви постійно аналізуєте бренди, розробляєте комунікаційні стратегії та продукти, організовуєте заходи з просування. І ось у вас з’явилося декілька вільних годин. Ви можете і відпочити, і дізнатися щось нове про вашу професію. Саме тому ми підготували для вас добірку фільмів, які допоможуть краще зрозуміти сферу маркетингу та піару.

 

«Дякую вам за куріння», режисер Джейсон Райтман (2005)

Нік Нейлор, головний герой, працює в тютюновій компанії. Його завдання — просувати цигарки на ринку. Здавалося, весь світ знає, наскільки шкідливе паління, однак Нік з суперечок з противниками тютюну завжди виходить абсолютним переможцем, а клієнтів його компанії стає все більше.

Ця стрічка показує, як правильно вести переговори, щоб отримати з них максимальну вигоду, яку тактику обрати, щоб просувати свій товар, навіть такий, як цигарки.


«Чого хочуть жінки», режисер Ненсі Меєрс (2000)

Нік Маршалл працює в рекламному агенції. Він спеціалізується на продукції для жінок. Герой з нетерпінням чекає свого підвищення до креативного директора, але ця посада дістається жінці на ім’я, Дарсі Макгвайр, про професіоналізм якої ходять легенди. Причина такого рішення проста: директор вважає, що тільки жінка може зрозуміти жінок. Нік вже готовий підкоритися долі, як раптом він отримує надзвичайну здібність: тепер він може читати думки жінок, що його оточують.

Подивившись цей фільм, ви зрозумієте важливу для кожного піарника річ: щоб досягти успіху, потрібно чітко розуміти, хто є вашою цільовою аудиторією. Вам буквально потрібно знати, про що думають та чим живуть ваші клієнти.

«Диявол носить Prada», режисер Девід Френкель (2006)

Андреа «Енді» Сакс марить кар’єрою у відомому журналі. Щоб наблизитися до здійснення своєї мрії, вона влаштовується в один з найкращих глянців. Усе б нічого, але її сподіванням не судилося стати реальністю через вимогливу та деспотичну керівницю Міранду Прістлі.

Кожний піарник та маркетолог має не забувати про незначні речі, приділяти увагу кожній деталі, вміти знаходити нестандартні рішення, змінювати стратегію, якщо це потрібно. Це ми можемо зрозуміти на прикладі Енді та Міранди.

«POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold», режисер Морган Сперлок (2011)

Це документальна стрічка про бренди, рекламу та продакт-плейсмент. Її автор, Морґан Сперлок, розповідає, як за допомогою фільмів, серіалів та телешоу просувають бренди, що потрібно для цього робити, хто до цього залучений, наскільки такій спосіб PR ефективний, а також, що думають про це люди.

Цей фільм ідеально підходить для тих, хто працює з великими магазинами та брендами. Якщо ви тільки почитаєте свій шлях в маркетингу, то краще зрозумієте «внутрішню кухню».

«Сімейка Джонсів», режисер Деррік Борте (2009)

В маленьке містечко переїжджає сім’я Джонсів, яка здається всім цілком звичайною зразковою родиною. Насправді все не так: жінка та чоловік не подружжя, а діти взагалі не їхні.

Вони — працівники маркетингової компанії, яких відправили до містечка, щоб в такий спосіб рекламувати «ідеальне» життя, а разом з тим і багато різних товарів.

«Сімейку Джонсів» варто переглянути тим, хто цікавиться прихованою рекламою та незвичайними способами просування.


Автор: Марія Смальоха

Читати попередній матеріал цього автора:

«Жовті статті» та «чорний піар». Як захиститися і позиватися?