Уявіть, ви піарник або маркетолог, який просто обожнює свою роботу: ви постійно аналізуєте бренди, розробляєте комунікаційні стратегії та продукти, ор... Читати далі
За останні декілька років митці (журналісти, художники, музиканти, фотографи, маркетологи …) все частіше зустрічаються з ситуаціями, коли їх роботи пу... Читати далі
Уже давно слово колаборація стало загальновживаним, адже важко уявити наш світ без співпраці й взаємодопомоги. Із французької collaboration — це співр... Читати далі
Толерантність, коректність, терпимість — необхідні складові сучасного мовця у широкому розумінні цього слова. Використовуючи мову ненависті, люди проп... Читати далі
Пам’ятаєте своє перше враження, коли завантажили TikTok? «Що це, чорт візьми?» - подумалося мені. Та воно втягує, як не крути: згодом у моїх рекоменда... Читати далі
Коли говорять “PR”, одній половині людей це здається дорогий пафосний термін, іншим – що це обов’язково щось безкоштовне. Дисонанс, тож PR – це дорого... Читати далі
Стажування - чудова можливість для отримання професійного досвіду або підвищення кваліфікації. Також це може бути повноцінною роботою за спеціальністю... Читати далі
Нудно сидіти самотніми вечорами на локдауні? Хочеться чогось і цікавого, і корисного, і захопливого водночас? Саме для вас редакція Press Association... Читати далі
Термін «чорний піар» виник на пострадянському просторі. В англомовних публікаціях вживаються вислови «negative campaigning» або «mud slinging» (буквал... Читати далі
Дуже часто журналістам потрібно вдосконалити свої знання в професійній сфері й підвищити компетенцію, тому майстри слова вдаються до пошуку корисних З... Читати далі
#BeSocial – акція для соціально відповідального бізнесу
Покажіть соціальний проект власного бізнесу та розкажіть про це у ЗМІ!