Багато результатів на Google SERP при пошуку "групи про smm", "smm", "інтернет-маркетологи"

Люди з царини інтернет-маркетингу не з чуток знають, як важливо вдосконалювати свої навички роботи в соціальних мережах. Якщо ви просто прочитаєте якусь книжку, то «в тренді» точно не будете. Instagram, Telegram, Facebook, TikTok, Twitter змінюються зі швидкістю світла. Саме тому ви маєте оперативно отримувати найсвіжішу інформацію про нові функції та зміни в роботі соцмереж. З цим вам допоможуть тематичні групи. На які ж спільноти можна натрапити, просто гортаючи Фейсбук або Інстаграм? Розберімося!

1. SMM Agency Hmara

Соцмережа: Інстаграм

Кількість підписників: 4 463

Геолокація: Львів, Україна

Багато результатів на Google SERP при пошуку "hmara agency", "спільноти ідей", "креативне агентство"

Так, це сторінка агенції, але на неї точно варто підписатися. «Хмара» називає себе «креативним агентством з хмарою ідей для вашого бізнесу». Серед послуг: розробка стратегії для бренду та SMM-менеджмент акаунтів в соцмережах. В агентстві працюють майстри своєї справи, за плечима яких 45 кейс з просування бізнесів в Instagram та Facebook.

Чому на сторінку Hmara Agency варто підписатися? Вона показує «внутрішню кухню» роботи в царині соцмереж. Працівники розповідають, що роблять для просування бренду, показують бекстейджі з іміджевих зйомок та діляться креативним ідеями. Якщо вам пощастить, можете навіть натрапити на свіжу вакансію в агентстві.

2. [OPEN] UA SMM COMMUNITY

Соцмережа: Фейсбук

Кількість підписників: 1 082

Геолокація: Україна

Багато результатів на Google SERP при пошуку "smm спільноти", "онлайн-платформа", "open ua smm community"

Це онлайн-платформа для маркетологів та підприємців. Хоч група і приватна, але в неї варто «постукати». Нею володіє Сергій Гутюк, маркетолог, який заснував власну SMM-студію, створює курси та веде YouTube-канал, де розповідає, як просувати акаунт в соціальних мережах.

У спільноті учасники діляться власним досвідом, дають корисні поради та шукають однодумців. Тут ви зрозумієте, як правильно «спілкуватися» з соціальними мережами та сформуєте власне уявлення про роботу у сфері інтернет-маркетингу.

3. SMM Talks for NGO&Media

Соцмережа: Фейсбук  

Кількість підписників: 137

Геолокація: Київ, Україна

Багато результатів на Google SERP при пошуку "smm спільноти", "smm talks", "професійна спільнота"

Це також приватна спільнота, яка об’єднує довкола себе «учасників професійної спільноти смм-ників та діджитал-фахівців громадських організацій та ЗМІ». Щоб отримати доступ, ви відправляєте запит і відповідаєте на декілька питань: над яким проєктом ви зараз працюєте, яка ваша мотивація, та чи дійсно ви працюєте у сфері SMM.

Організатори збирають довкола себе працівників з діджитал та організовують неформальні зустрічі, де діляться порадами та розповідають про свої кейси. Ця група корисна, оскільки, вам важливо знайти однодумців, які розуміють, що таке робота в соціальних мережах.

4. Digital agency SMM CULT

Соцмережа: Інстаграм    

Кількість підписників: 866

Геолокація: Львів, Україна

Багато результатів на Google SERP при пошуку "smm cult", "smm спільноти", "cult-образ бренду"

Це сторінка агенції, яка обіцяє створити «cult-овий образ вашого бренду в соцмережах». Тут ви знайдете багато цікавинок: які книжки з маркетингу прочитати, як правильно накладати текст, які додатки найкраще використовувати, як додати власний почерк на сторіс, як зробити фото клікабельним тощо. Приємним бонусом буде спеціальний SMM-гороскоп.

5. Bazilik Media

Соцмережа: Інстаграм    

Кількість підписників: 17 300

Геолокація: Київ, Україна

Багато результатів на Google SERP при пошуку "bazilik media", "спільноти маркетологів", "інтернет-маркетинг"

Це не просто сторінка в соціальній мережі, це велике медіа, яке розповідає про комунікації. Balizik Media висвітлює не тільки події з інтернет-маркетингу, а й піару загалом. Ви можете дізнатися останні новини з царини маркетингу, які зміни відбулись в соцмережах, прочитати про комунікаційні стратегії найвідоміших брендів та цікаві кейси найвідоміших компаній. Ви можете перейти на іншу сторінку медіа, де потрапите в онлайн-школу та виберете курс з сучасної діджитал-професії, який вам до вподоби.

Ви точно не можете оминути стороною цей акаунт, оскільки навіть якщо ви працюєте тільки в соцмережах, маєте знати, як правильно рекламувати бренд та взаємодіяти з аудиторією.

На цьому все! Обирайте ту спільноту, яка найбільше подобається, та шукайте однодумців!  

Автор: Марія Смальоха

Попередні матеріали цього автора: