Піарник – не просто посередник між компанією та споживачем. Його завдання — сформувати лояльність та довіру аудиторії до бренду. Це людина, яка володіє навичками редактора, фотографа, стратега, SMM – ника.
PR – менеджер повинен уміти все, а тому у статті зібрані корисні ресурси, що значно полегшують роботу у сфері діджитал.
languagetool – інструмент допомагає перевірити граматику, орфографію більш ніж тридцяти мов.
Спектр форми – сайт розроблений дизайнером Тимофієм Лебедєвим. Тут можливо створити своє унікальне лого. Можна завантажувати у форматі Figma, Adobe Illustrator.
Supa – сервіс дозволить створити відео з нуля. Потрібно обрати формат, завантажити зображення, додати відповідні фільтри, текстові шаблони та анімацію.
Farbvelo – дуже зручний генератор-палітри. Тут можна створити приємну кольорову комбінацію.
Реформатор – інструмент допоможе очистити текст від непотрібних хештегів і атрибутів.
LiveDune – за допомогою цього інструменту можна аналізувати розташування підписників, відсоток ботів, активність читачів, а також яка кількість відкритих та закритих профілів, що підписані на аккаунт.
Advego.ru – корисний для написання та SEO-аналізу текстів. Можна дізнатись стоп-слова, який відсоток у тексті ключових слів, а також перевірить його на помилки. Miro – сайт корисний тим, що може створювати ментальні карти. Тут зручно генерувати усі ідеї, а потім обговорити з командою.
Авторка підбірки: Іванна Яку,
Читати попередны матеріали автора: