Піарник – не просто посередник між компанією та споживачем. Його завдання — сформувати лояльність та довіру аудиторії до бренду.  Це людина, яка володіє навичками редактора, фотографа, стратега, SMM – ника.
PR – менеджер повинен уміти все, а тому у статті зібрані корисні ресурси, що значно полегшують роботу у сфері діджитал.

languagetool – інструмент допомагає перевірити граматику, орфографію більш ніж тридцяти мов. 

Спектр форми – сайт розроблений дизайнером Тимофієм Лебедєвим. Тут можливо створити своє унікальне лого. Можна завантажувати у форматі Figma, Adobe Illustrator. 

Supa – сервіс дозволить створити відео з нуля. Потрібно обрати формат, завантажити зображення, додати відповідні фільтри, текстові шаблони та анімацію. 

Farbvelo – дуже зручний генератор-палітри. Тут можна створити приємну кольорову комбінацію. 

Реформатор – інструмент допоможе очистити текст від непотрібних хештегів і атрибутів.

LiveDune – за допомогою цього інструменту можна аналізувати розташування підписників, відсоток ботів, активність читачів, а також яка кількість відкритих та закритих профілів, що підписані на аккаунт. 

Advego.ru –  корисний для написання та SEO-аналізу текстів. Можна дізнатись стоп-слова, який відсоток у тексті ключових слів, а також перевірить його на помилки. Miro – сайт корисний тим, що може створювати ментальні карти. Тут зручно генерувати усі ідеї, а потім обговорити з командою.

Авторка підбірки: Іванна Яку,

Читати попередны матеріали автора:

Корисні телеграм-боти для піарників 

Де шукати підрядників PR-менеджеру?