Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Програми для монтажу: як зробити яскравим свій Іnstagram
Чим займається політтехнолог?
Масштабування або коротко про захоплення ринків.
Євробачення: європейське бачення для українського медіапростору
Фактчекінг: корисні поради та інструменти
Кримський міст палає — SMM-ник просуває: ситуативний маркетинг від українських брендів
Нативна реклама. Яка існує та чим відрізняється від звичайної?
Тіктокерам вдалося відвоювати свій український простір