Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Дайджест шокуючих новин. За червень 2021
«Наша глобальна ціль – закріпити слово «інновації» за UNIT.City» – Денис Шиманський, PR-спеціаліст U...
Топ-5 найдорожчих рекламних роликів
Молоді, але впливові блогери. Аліна Бойко про хейт та успіх
Самоплагіат — це порушення?
«В кожній історії має бути певна мотивація» - Крістіна Шитякова, Head of PR and Marketing в «КМ-Букс...
Курс Андрія Федоріва Brand Father очима скрайбера
Як не стати жертвою хайпу? Частина 2. Історія про мальтіпу шведської принцеси