найдорожчий рекламний ролик про що він був і скільки коштував

Ви напевно хоча б один раз натрапляли в мережі на рекламний ролик компанії «Blendtec» під назвою «Will It Blend?». У них засновник Том Діксон демонструє силу своїх блендерів, намагаючись змішати різні предмети, від планшетів до останньої моделі айфона. Маркетингова кампанія мала великий успіх, продажі блендерів різко зросли. Як ви бачите, бренди йдуть на все, щоб привернути увагу до свого продукту за допомогою реклами. Вони вкладають в їхнє створення не тільки креативність, але й великі кошти. Ми підготували для вас 5 рекламних роликів з найбільшими бюджетами. 

5 місце: Pepsi (5,4 мільйона доларів)

В 2002 році Pepsi вирішив запросити до свого рекламного ролику співачку Брітні Спірс, яка як раз була на піку своєї популярності. У відео ви можете побачити людей з різних поколінь, які споживають напій. За участь у рекламі співачка попросила досить великий гонорар, тому ролик на той час став найдорожчим. 

4 місце: Honda Cog (6,2 мільйона доларів)

Компанія з виробництва автомобілей Honda зробила 606 дублів, щоб відзняти 2-хвилинний рекламний ролик. В ньому все починається з маленької детальки, яка запускає ефект доміно серед інших елементів. Кожна частина автомобіля змішує працювати наступну. Таким чином бренд хотів закцентувати на високій якості автотранспорту, який він виробляє. Рекламу було визнано найдорожчим комерційним роликом 2007 року. 

3 місце: Монстри проти прибульців (10 мільйонів доларів)

Це реклама мультфільму «Монстри проти прибульців» від компанії Pixar. Ролик був спрямований на те, щоб привернути увагу до нової технології з використанням 3D-окуляр. Реклама була показана в кінці другої чверті Супербоулу у 2009 році на телеканалі NBC. Щоб переглянути ролик, потрібні були як раз 3D-окуляри. Студія Pixar змушена була виготовити та розповсюдити 150 мільйонів стереоокурярів. Через це рекламний бюджет настільки зріс. 

2 місце: Aviva (13,2 мільйона доларів)

У 2008 році британська страхова компанія Aviva, яка раніше мала ім’я Norwich Union, вирішила залучити до своєї реклами дійсно зоряний каст: актора Брюса Вілліса, музикантів Ринго Стара й Еліса Купера, а також акторку та супермодель Ель Макферсон. У ролику показані знаменитості та їхні «молоді» копії, наприклад, Брюс Вілліс стоїть біля свого героя з «Міцного горішка», а Ель Макферсон спостерігає за своєю першою фотосесією в купальнику. На жаль, у мережі знайти рекламу наразі неможливо.

1 місце: Chanel № 5 (20 мільйонів доларів)

Найдорожчий рекламний ролик сьогодення зняв всесвітньо відомий бренд Chanel. До знімання залучили акторку Ніколь Кідман. У ролику є посилання до мюзиклу «Мулен Руж». 

Реклама великою мірою впливає на споживачів, тому творцям доводиться шукати шляхи, щоб здивувати, і зазвичай це вимагає великих бюджетів, але результат вартий усіх зусиль.

Автор: Марія Смальоха

Попередні матеріали цього автора: