Дайджест – рекламні кампанії, що вражають. Це швидко, стисло але ти в курсі найважливішого. Дайджест – креатив, що рятує, застерігає та допомагає.
Січневий дайджест про креатив, що змінює світ, кричить про головне і водночас є чудовим способом популяризувати продукт. Поговоримо про те, як і добро зробити, і на цьому вигоду для компанії чи бренду заробити.
Креатив проти сексуального насилля над дітьми
Українські тктокери підтримали соціальний проєкт Ради Європи “Боротьба з насильством щодо дітей в Україні”. У рамках проєкту вони зняли інформаційні ролики, які привернули увагу до проблеми сексуального насильства над дітьми.
Головна мета проєкту — розповсюдження серед вразливої авдиторії інформації про те, що насильство над дітьми — це не нормально, а кримінально відповідально. За реалізацію проєкту відповідав український офіс міжнародної комунікаційної агенції Action Global Communications.
Натискайте, щоб переглянути відеоролик.
Креатив проти ножових поранень
Згідно статистики, у Лондоні за останній рік зросла кількість злочинів із застосуванням ножа. Через це Арсенал і Adidas запустили кампанію No More Red. Вони публічно виступили проти ножових злочинів і насильства серед молодих людей і захотіли надати молоді безпечні місця для гри у футбол.
На вихідних 8-9 січня під час матчу Кубка Англії проти «Ноттінгем Форест» гравці клубу змінили свої фірмові червоні футболки на повністю білу форму, як знак підтримки та зменшення кількості випадків смертей серед молоді.
Креатив проти виснаження тіла
Тренажерний зал SATS у своїй новій новорічній кампанії закликає всіх, не поспішати з виснажливими тренуваннями, а почати з чогось простого.
Звички перемагають силу волі, тому, щоб виконати новорічні обіцянки, потрібно розпочати із легкого і поступово збільшувати навантаження, а не виснажувати себе після набраних кілограмів олів’єшки.
Креатив проти кібербулінгу
Шеф-кухар із Дубаї Карім Бурджі та агентство MullenLowe MENA вирішили розповісти про наслідки кібербулінгу за допомогою шоколаду з унікальним дизайном.
Разом вони створили три види шоколаду Chocapologies. Це своєрідне вибачення, яке вкрите цукром, з твердою вірою в те, що Інтернет стане кращим, якщо ми всі будемо #SugarcoatIt. Шоколад надіслали відомим людям, впливовим особам, геймерам та жертвам тролінгу. Одержувачі, у свою чергу, поділилися своїми історіями у своїх соціальних мережах, щоб підвищити обізнаність та спонукати людей до #SugarcoatIt.
Адже, серед опитаних людей:
- 61% підлітків, повідомили про цькування через їхню зовнішність;
- 80% людей стикалися з ненависними висловлюваннями в Інтернеті;
- 40% були атаковані через соціальні мережі. ;
- 24% думали про самогубство після кібербулінгу;
- У 37% розвинулася соціальна тривожність після кібербулінгу;
- 36% впали у депресію після кібербулінгу.
Креатив проти забруднення навколишнього середовища
Adidas та екологічна організація Parley for the Oceans об’єднались, щоб створити тенісний корт з переробленого пластику. Він розташований на найбільшому у світі Великому Бар’єрному рифі.
Плаваючий корт був запущений в океан, щоб привернути увагу до глобальної проблеми пластикових відходів і щою просувати нову лінійку одягу Adidas, до складу якої входить також перероблений пластик.
«Нова колекція тенісного одягу Adidas, який носитимуть гравці під час Відкритого чемпіонату Австралії з тенісу в Мельбурні, була натхненна красою Великого Бар’єрного рифу і складається з продуктів одного з наших новаторів у сфері сталого розвитку, Parley Ocean Plastic», – сказав представник Adidas.
Австралійські зірки спорту такі, як плавець Ян Торп, гребінка-слаломістка Джесс Фокс, гравець ліги регбі Натан Клірі та модель Стеф Клер Сміт зіграли на майданчику, щоб відсвяткувати запуск корту. Adidas заявив, що всі м’ячі витягли з води.
Згодом після чемпіонату в Мельбурні спортивний майданчик для школи в місті Таунсвіл.
Креатив – висловлення думки чи спосіб просунути продукт
Це симбіоз, адже не можна сказати, що великі компанії та організації витрачають багато коштів лише, щоб висловити свою громадянську чи суспільну позицію. Такий мікс різних цілей допомогає донести до суспільства важливі речі через довіру до великого бренду. Проте водночас це стійкий та вдалий плацдарм для поширення свого нового продукту чи просто ім’я компанії.
Тож не можна стверджувати, що вигоди в цьому немає. Але ж і не можна стверджувати, що ці креативи створюються лише через вигоду.
Авторка: Анна Завірюха
Попередні дайджести: