Дайджест — короткий огляд найголовніших новин у світі маркетингу, блогінгу, бізнесу, журналістики та соціальних мереж. Це стисло та лаконічно, щоб бути у курсі всіх подій та новин, що відбулися протягом минулого місяца. Дайджест — швидкість та обізнаність. Дайджест — бути в темі.
Перший випуск дайджесту (за червень) про новинки у сфері технологій. Які оновлення чекають нас у соціальних мережах? Які анонси, оголошення та акції запустили додатки? Як компанії хочуть захистити суспільство?
«Ми занижували покази у Stories»
Instagram опублікував інформацію про те, що вони занижували покази у Stories, якщо це були репости публікацій зі стрічки. Пояснили це тим, що користувачі завжди цікавляться «оригінальними сторіс», а не шаблонними поширеннями постів.
Проте згодом вони прибрали це обмеження, оскільки зрозуміли, що дуже часто люди репостять пости на соціально важливі теми, які можуть застерегти когось або повідомити про якусь важливу проблему.
Нові функції
Тепер можна буде розпізнавати предмети по фото. Знімок можна як взяти з галереї, так і зробити. Інструмент «Піпетка». Тепер можна виділити один колір на фотографії, який залишиться, а всі інші перетворяться на монохром.
Спілкування з брендом
Відбулась офіційна заява про запуск Instagram Messaging API. З липня цього року ця функція буде доступна не лише великим брендам, але й дуже маленьким бізнес-акаунтам (проте обов’язково має бути не менше 10 тис. підписників).
Функція полягає в тому, що користувачі можуть зв’язатись з чат-ботом бренду за допомогою кнопки “Instagram Direct”. Також можна запросити живого оператора, якщо користувач не захоче спілкуватись з роботом.
Clubhouse
Можна заходити без запрошень
Нещодавно додаток опублікував свою версію для Android, а цього літа програма анонсувала, що позбавиться від запрошень. За допомогою цього збільшиться аудиторія, що зможе зареєструватись та використовувати цю платформу.
Нагадаємо, зараз додаток має приблизно 2 млн власників Android і 10 млн. користувачів iOS.
Tik Tok
Захист дикої природи онлайн
Незабаром TikTok запровадить два публічні оголошення, які будуть з’являтись користувачам кожному разу, коли вони будуть шукати хештеги чи відео пов’язане з дикою природою. «Ми використовуємо PSA (публічний сервіс оголошень) для того, щоб інформувати нашу спільноту про певні проблеми та перенаправляти їх на авторитетний зміст та підвищити обізнаність про небезпеку торгівлі вимираючими видами».
Нагадаємо, на початку 2021 TikTok приєднався до Коаліції припинення торгівлі дикою природою в Інтернеті, яка створена у 2018 р. Світовим фондом дикої природи.
Компанія «Створіть добро»
9 червня TikTok запустив #CreateKindness, глобальну кампанію з метою:
- підвищення обізнаності щодо знущань (запуск анімаційного відеосеріалу, який розповідає реальні історії шести творців-аніматорів).
- виховання доброти на TikTok (видалення вмісту та облікових записів, пов’язаних із переслідуваннями та знущаннями).
Бренди та challenges
З весни-літа 2021 року відомі бренди почали запускати власні челенджі з брендованими хештегами. Користувачу необхідно зняти ролик і позначити цим хештегом. В свою чергу всі креативні відео публікуються на спеціальній сторінці НТС, де кожен може оцінити та прокоментувати творчість одне одного.
YouTube
Ні політиці, ні алкоголю, ні ставкам
Alphabet Inc`s YouTube більше не дозволить розміщувати політичну або передвиборну рекламу у верхівці домашньої сторінки сайту, а також рекламу алкоголю, азартних ігор та ліків, що продаються за рецептом.
Найперші для дітей
Youtube визнанний найпопулярнішим додатком серед дітей у 2020-2021 році. WhatsApp посів друге місце, а третім є TikTok. До топ-10 найпопулярніших додатків також увійшли чотири гри: Brawl Stars, Roblox, Among US та Minecraft.
Також, за категоріями веб-сайтів серед дітей лідером є «програмне забезпечення, аудіо, відео» (44,38%). На другому місці «засоби комунікації в Інтернеті» (22,08%) і на останньому «комп’ютерні ігри» (13,67%).
Шифр на повідомленнях
В листопаді 2020 року був анонс про початок тестування нової функції — шифрування повідомлень всередині програми «Повідомлення». Тепер доступ до неї отримали всі власники Android. Тепер ні сама компанія, ні будь-хто інший не матимуть доступ до тексту або медіа в листуваннях. Для цього Google почав застосовувати Signal Protocol.
Якщо ви включите нову функцію, то побачите значок замка над полем введення тексту. Він буде говорити про те, що листування захищене від доступу ззовні.
Нагадаємо, схоже шифрування вже є і в Telegram, а також в WhatsApp.
Наступний дайджест новин чекайте в кінці липня.
Автор: Анна Завірюха
Читати попередні матеріали цього автора: