Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Де знайти партнера проекту та як з ним комунікувати?
З чого починається бренд?
Прокрастинація. Творча криза не щеза?
Що таке хештег та репост? Як саме вони працюють в соцмережах ?
"Чорна риторика. Влада і магія слова" - Карстен Бредемайер
Як свій Telegram канал зробити популярною цукеркою?
Євробачення: європейське бачення для українського медіапростору
Як не стати жертвою хайпу? Частина 3. Що потрібно порушити, щоб стати відповідачем та до чого тут Мо...