Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Які бувають медіадослідження і чим вони можуть допомогти бізнесу
«Моє просування – це люди, які купують, а потім агітують робити це своїх друзів», - Олександр Грехов...
Хто такі інфлюенсери?
Як благодійні ініціативи українського бізнесу дарують щастя
Як свій Telegram канал зробити популярною цукеркою?
«В кожній історії має бути певна мотивація» - Крістіна Шитякова, Head of PR and Marketing в «КМ-Букс...
Тайм-менеджмент: як скрізь і все встигати!
Корисні сайти для піарників