Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
З чого починається бренд?
Дропшипінг: що це і з чим його їдять?
Корисні сайти для піарників
Що таке маржа у бізнес-процесах?
Автопостинг в Інстаграмі: що це та як налаштувати
Різдвяні свята з Coca-Colа. Як червоний фургон став головним передвісником Нового року
Чим відрізняється smm-менеджер, таргетолог та контент-менеджер?
ТОП-впливових журналістів України