Число користувачів у месенджері Telegram зростає. Збільшується і кількість компаній, брендів, що хочуть мати своєрідний зв’язок з аудиторією. Просування Telegram каналу є не менш важливим, як SMM стратегія. Тож сьогодні ми розглянемо як просувати Telegram канал, щоб про нього було чути з кожного вікна.

Створення Telegram каналу

Якщо бренд має аудиторію в інших соціальних мережах, канал потрібно називати так само. Наприклад, це можуть бути однакові назви або ніки, щоб аудиторія не потонула в багатьох нікнеймах і злегкість змогла відшукати вашу сторінку.

Писати варто короткі пости з відповідними картинками. Якщо пост про статтю, то спершу потрібно коротко про неї розповісти, додати хештеги та посилання на неї. Посилання варто скорочувати, а знімок з екрана додавати окремо від тексту, щоб виглядало акуратно. Найкраще публікувати 1-2 пости в день, бо якщо це робити анадто часто або рідко, користувачі будуть відписуватись.

Як просувати канал безкоштовно?

На просторах інтернету є інформація, що для просування каналу потрібно залучати дуже багато реклами. Розберемо інструменти, що допоможуть просувати Telegram канал без вкладень та набрати аудиторію.

На кого подписаться: 9 telegram-каналов про дизайн и архитектуру | Читать  design mate

Привести аудиторію з інших платформ.

Якщо бренд чи компанія розвивається в інших соціальних мережах, потрібно анонсувати статті. Маленький лайфхак: показуйте, що в Telegram є контент, якого ніде немає. Так людям стане цікаво і вони залишаться на каналі.

Взаємний піар

Щоб вигідно отримати взаємний піар дивіться на кількість підписників, щоб це не були боти. Також варто врахувати те, щоб аудиторія відповідала каналу, адже якщо ви пишете про маркетинг, то робити взаємний піар з каналом про садівництво немає сенсу.

Можна написати адміністратору каналу і попросити опублікувати пост із посиланням — теж саме зробити на своєму каналі. Також можна переслати публікації каналу на свій канал. Взаємний піар також може бути з відомими людьми. Можна зробити «перестрілку»: надати критику та схвалення щодо каналу, як це робив Telegram канал «Заварили бизнес».

Потрапити у підбірку

При створенні підбірки варто врахувати, що вона має налічувати до 10 каналів, адже читати підбірку з 40 каналами ніхто не буде. Опис має бути коротким та лаконічним. Не варто забувати про якість контенту, можливо хтось помітить з авторів популярних каналів та допоможе безкоштовно прорекламувати канал.

20 фишек Telegram, которыми многие не пользуются, а зря. Например, умные  папки

Варто врахувати, що канали мають бути подібної тематики та не містити каналів сміттярки. Брати участь у підбірці можна час від часу, таким чином може назбиратись чимала аудиторія. 

Писати про канал всюди

Існує багато сайтів де можна писати статті від імені каналу. Таким чином обіцяючи аудиторії, що в Telegram каналі чекає ще більше цікавих матеріалів і що такого контенту ніде немає, люди будуть натискати «підписатись».

Створити наліпки

У назву стікерпаку зашити ім’я каналу через символ «@». Якщо наліпки будуть дуже круті їх будуть поширювати у чатах, то вони стануть доволі непоганою рекламою.

Як просувати Telegram канал платно? 

Реклама в інфлюенсерів.

Знайдіть лідерів думок, яких обожнює ЦА, і зробіть рекламу в Інстаграмі. Важливо щоб рекламували не просто канал, а матеріали які у ньому присутні. Також перевагою буде, якщо інфлюенсер буде підписаний на ваш канал.

Закупити рекламу

Для того, щоб можна було оцінити ефективність реклами, потрібно дивитись на охоплення. І кращим варіантом буде купувати рекламу у декількох каналів, де буде лояльна аудиторія і вузьке коло експертів.

Щоб аудиторія залишалась або ж приводила нових підписників, залишайте коментарі відкритими. Людям потрібна можливість щось обговорити, поділитись думками, знайти однодумців. За допомогою ботів можна налагодити роботу з каналом: проведення конкурсів, реакції на пости або тести.

Висновок

Telegram канал – популярний спосіб отримати додаткову платформу для комунікації з авдиторією та для отримання прибутку. Тож обравши споіб просування та взаємодії з підписниками можна отримати успішний результат.

Авторка: Анна Завірюха

Попередні матеріали цієї авторки: