У попередній статі нашої рубрики Bisiness Time були згадані основні моменти філософії бізнесу та профільні моменти її частини ззовні. У цій статті згадаємо про внутрішню філософію бізнесу, основоположні компоненти та про те, чому без неї по-справжньому успішного бізнесу НЕ БУДЕ.
Що таке внутрішня філософія бізнесу?
Це принципи усіх бізнес-процессів, точніше умовностей при реалізації тих чи інших задач. Починаючи від органічного кругообігу працівників та закінчуючи формальністю збереження архівних данних. Такий вид філософії визначается цінностями компанії, при здійсненні звичних процессів, деякі компанії збирають окремі конференції за участі усього персоналу для оголошення виду роботи та цінностей при її виконанні і ЦЕ ПРАВИЛЬНО.
Які результати надає корректна організація внутрішньої філософії бізнесу?
Організованість; Впевненість у відповідній якості як продукту, так і сервісу, котрий надається клієнту; Впевненості у якісному персоналі, оскільки протилежний тип людей просто незможе існувати у правильній системі; Впевненості у секретності інформації, яка циркулює всередині компанії; Позитив компанії (задоволені та корректні співробітники, задоволений споживач і в цілому приємна атмосфера при виконанні роботи) та багато інших “+”, які можливо буде побачити під час процессів.
Оскільки одним з основоположних елементів бізнесу є аналітика, тому рекомендується завжди запроваджувати ту філософію, яка зможе спростити момент збору даних, при цьому їх якість була б відповідна до тих самих, але зібраних вами особисто, як керівником. Найчастіше пропонується співробітникам працювати з програмами для планування та налаштування задач із можливістю передивитись звітність дій.
Як говорить Коносуке Мацушита: “Предприятие, которым руководят без правил и всякой последовательности, рано или поздно обречено на крах”.
Цікавий факт! Існують компанії із звітністю відповідною до стандарту, такі як “Нафтогаз”, або інші компанії, котрі надають послуги методом виконання державних обов’язків.
На що потрібно звернути увагу при обранні вектору внутрішньої філософії компанії?
Все залежить від Вас. Якщо Ви є керівником, то найкраще буде перенести власні цінності на цінності компанії, оскільки краще придумати не вийде, а якщо і вийде, то результат буде не оптимальний + Вам буде важче керувати, через відсутність простого розуміння. Також враховуйте, звісно, який Ви хочете отримати результат компанії.
Наприклад: “Хочу подвоїти швидкість обробки клієнтів та отримання прибутку”, добре, тоді стоїть задача обрати тезиси принципово з розділу “тайм-менеджменту” або “оптимізації процесів”. Збираємо персонал з відділу продажу та оголошуємо “Дорогі друзі, з цього моменту ми дещо змінюємо принцип роботи компанії. З цього моменту, кожному присутньому в цьому залі буде встановлений додаток для ведення обліку виконаної роботи за день та її якість, звичайна СРМ, але за її допомогою ми зможемо досягти більших висот і у можливому майбутньому, матимемо можливість підвищити Вам зарплату, а у якому розмірі, залежить від Вашої успішності. Тому розраховую на Вас та маю надію, що вже через годину отримаю лист із звітністю про зачислення коштів. Усім дякую”.
Чому Panasonic – це далеко не MetLife?
Почнемо з початку. Обидві компанії походять з різних країн, де існують своєрідні ментальності, навіть в бізнесу. Panasonic – це Японія, де за традицією, щоб зайняти пост керівника, людина проходить шлях від обслуговуючого персоналу та закінчуючи передостанньою ступенем керівництва, для зайняття головного посту. Роблять японці це для того щоб керівник, маючи владу над іншими співробітниками міг чітко розуміти скільки часу та сил людині на тій чи іншій посаді потрібно буде часу на відповідні задачі. Дана філософія, як зрозуміло по зростанню компанії є успішною. Коштує враховувати, що це лише один з аспектів внутрішньої філософії японовидної компанії.
Згадуючи про MetLife, ми говоримо про капіталізм, максимальну ефективність та прибутковість від будь-яких дій у компанії. Заробіток стоїть на першому місці, потім вже йде сервіс.
Як можливо зрозуміти що присутнє у списку принципів підприємств?
Як з Вами говорять, як з клієнтом, які відгуки є у інтернеті, який контент подають у соцмережах та інших інформаційних платформах саме вони.
У будь-якій сфері існує поняття “професійної чуйки”, в цілому, вона Вам і підкаже хто перед Вами.
Автор: Катерина Плохій