Що читати піарникам, коли вибір серед книжок дуже різноманітний, а часу на пошуки дійсно цікавих варіантів у фахівців так мало? У цій добірці зібрали для вас книжки з універсальними порадами на всі часи, що стануть у нагоді кожному піарнику, бренд-менеджеру, пресс-секретарю та всім, хто працює з репутацією в сфері комунікацій та маркетингу.

 

«Маркетингові війни» – Ел Райс і Джек Траут

Книга висвітлює основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут відомі маркетологи беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь великих компаній: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни. Яку стратегію обрали Pepsi, Gillette, Apple, Heineken і Rolls-Royce? Яких помилок припустилися Coca-Cola, McDonald’s і Volkswagen? Дізнаєтесь, коли прочитаєте книгу.

 

«Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт» Сет Ґодін ⠀

Ця книга навчить створювати унікальні продукти, варті того, щоб про них говорили, а також поглянути по- новому на вашу маркетингову стратегію. Ми живемо у світі, де більшість продуктів невидимі. І лише щось унікальне викликає емоції та інтерес, щось виняткове, нове. Це Пурпурова Корова. Автор бестселеру американський підприємець, маркетолог, лектор. Був засновником компанії Yoyodyne, яку придбала Yahoo! Тож він точно поганого не порадить.

 

«Ніколи не їжте наодинці» – Кейт Феррацці

Одна з головних задач піарника вміти спілкуватися та мати багато корисних зв’язків. Саме тому ця книга про нетворкінг обов’язкова до прочитання кожному, хто бажає бути у комунікаціях неперевершеним. Її автор Кейт Ферацці вважається одним з найвпливовіших лідерів у всьому світі завдяки встановленню величезної кількості ділових та дружніх зв’язків. Автор розкриває поняття та роль нетворкінгу у сучасному суспільстві, вчить, як оточити себе потрібними людьми, заводити корисні знайомства, які допомагатимуть у бізнесі та житті. До знайомств потрібно ставитися як до капіталу, який покращить ваше життя.

 

«10 успішних українських брендів» Богдан Ославский

Книга про компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Засновники брендів розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як вони виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. Історія кожного бренду супроводжується відвертим інтерв’ю із засновником, що розкриває його як особистість. Книжка «10 успішних українських брендів» стане джерелом унікального корисного досвіду й натхнення, для тих, хто хоче змінювати себе і світ навколо.

 

«21 спосіб мислити креативно» Майкл Міхалко

Чудовий бестселер, який навчить мислити креативно і знаходити круті ідеї в банальних речах. Від лінійного розуму до інтуїтивного, від будівництва зі старих колод до зведення з нуля. Дана книга в деталях розповість про техніки винахідливого мислення, як результат, допоможе у вирішенні повсякденних викликів. Це портативний тренажер із вигадок, нестандартних підходів і нетипових вирішень типових питань, є сотні трюків, підказок, історій геніїв, головоломок, вправ та мозкових штурмів. Коротко про автора: Майкл Міхалко провідний міжнародний експерт у галузі креативності. Ідеї Майкла успішно втілювали в життя компанії міжнародного рівня такі як: DuPont, General Electric, Kodak, Microsoft, General Motors, Ford, Walmart, Gillette, Hallmark та інші.

 

Читати схожий матеріал:

#MUSTHAVE для прочитання кожному підприємцю

«Маркетинг без бюджету» Ігор Манн

Книжка, у якій зібрані способи, що допоможуть підвищити ваш прибуток узагалі чи майже без бюджету. Ідеї, запропоновані Ігорем Манном, стосуються таких сфер: маркетинг, реклама, продажі, PR, клієнтська лояльність, організація роботи. У книжці наведено кілька десятків перевірених практикою «рецептів», які точно допоможуть. Ігор Манн в цій книзі детально, а головне дуже доступно, як дитині, описує 50 інструментів для просування вашого продукту або послуги.

 

«Огілві про рекламу» Девід Огілві ⠀

Ім’я Девіда Оґілві платиновими літерами вписане в історію рекламної справи, його можна без вагань назвати Королем реклами. Адже він найкрутіший копірайтер світу і засновник кількох потужних компаній. Книга вважається класикою рекламної сфери. Розповідає численні історії реальних проектів, геніальні ідеї та часом невдалі рішення. Огілві описує всю “внутрішню кухню” рекламного бізнесу. Головні фішки: книга містить понад 150 кольорових та чорно-білих ілюстрацій класичні приклади друкованої реклами та просування телевізійних рекламних роликів. Теорія і практика реклами в картинках! Вона легко читається і неймовірно цікава.

«Маркетинг в соціальних мережах» Дамір Халілов

Перше керівництво по маркетингу в соціальних мережах від російського практика, яке вийшло ще в 2013 році. Книга написана на прикладах з досвіду просування в рунеті понад 700 компаній і брендів. Тут ви знайдете мінімум теорії і максимум практичної інформації – кейси, приклади, чіткі алгоритми роботи, рекомендації про те, як просувати бізнес в соціальних мережах: готувати і проводити ефективні SMM-кампанії, оцінювати їх результати, збільшувати продажі за допомогою SMM-стратегій.

 

«Мистецтво укладати угоди Трамп» Тоні Шварц

Американський президент Дональд Трамп у своїй книзі радить масштабно мислити, максимізувати можливості вибору, вивчати потреби ринку, використовувати будь-які існуючі важелі впливу, розповідати про себе світові через зв’язки з громадськістю та маркетингові кампанії, завжди виконувати власні обіцянки. Він зазначає наскільки важливо для розвитку бізнесу будувати особистий бренд та бути публічною особою. Зважаючи на його успіхи, дуже рекомендуємо дослухатися до його порад та неодмінно прочитати книгу.

 

 

«Посібник із креативного мислення» Кріс Гріффітс, Меліна Кості

Кожен піарник має розвивати креативне мислення, щоб вигадувати та втілювати у життя гучні PR-кампанії, які здивують суспільство та привернуть увагу ЗМІ. Тому ця книга прекрасне рішення для всіх, хто хоче розвивати власну креативність у світі, що постійно та непередбачувано змінюється. Автори книги Кріс Ґріффітс і Меліна Кості винайшли відтворювану систему, що дозволяє людям «відкривати» їхній розум і перемагати в боротьбі з професійними викликами, використовуючи силу креативного мислення. У книзі вони  демонструють, як творчість може бути водночас фантазійною й логічною і як ця традиційно «м’яка сила» може систематично приводити до потужних результатів.

 

 

Автор: Катерина Вожжова

Читати більше матеріалів цього автора:

ТОП-фейлів невдалого піару

Неізольовані. Коли постає вибір – шмат хліба або медична маска