Перегляньте наш новий комікс про інфопривід та ще раз переконайтеся – наскільки важливо вміти його генерувати. Тож, нижче графічна інструкція про те, як зробити з мухи слона!
Також не забувайте переглянути статтю про інформаційний привід з попереднього матеріалу.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Вам буде цікаво прочитати попередню статтю щоденника PR-менеджера та переглянути комікс:
Схожі записи:
Різнокольорова зебра дій або кольори PR
Комікс № 6. З чого складається бренд?
Інфопривід. Рожевий восьминіг комунікацій
Реклама та PR. Історія про двох хлопців, яким подобалась одна і та ж дівчина
Комікс №2. Чим відрізняється реклама від PR?
Що таке інфопривід? Робимо з мухи слона
Чорний та білий PR: на чиїй стороні бути?
З чого починається бренд?