Чи буває PR безкоштовним? Наша ілюстрована ситуація з коміксу надасть вам у фановій формі усі відповіді на запитання про піар та ціну його створення.Часто бізнес вважає, що клієнтів достатньо, а сама ідея бізнесу – себе виправдовує. Позиція частково правильа, проте про “бренд” в такому випадку ми говорити не можемо. Такий бізнес не застрахований від інформаційних атак конкурентів та не є привабливим для інвесторів.

Також, радимо переглянути попередню статтю на дану тему з “Щоденника піар-менеджера”, яка доповнює наш комікс.

Автор ілюстрацій: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава

Читайте також попередні статті “Щоденника PR-менеджера”:

Що таке інфопривід? Робимо з мухи слона

Комікс №7. Інфопривід. Робимо з мухи слона