Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Де знайти партнера проекту та як з ним комунікувати?
З чого починається бренд?
Що таке інфопривід? Робимо з мухи слона
Історія Netflix: від прокату дисків до найбільшого онлайн-медіа сервісу
Як опинитися в топі? Сайт для бренду у 2021
Як оптимізувати бізнес під час карантину?
Марта Останкова – концертний та промо-продюсер Wellboy про закулісся музичного бізнесу та створення ...
Чим відрізняється smm-менеджер, таргетолог та контент-менеджер?