Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Програми для монтажу: як зробити яскравим свій Іnstagram
Курс Андрія Федоріва Brand Father очима скрайбера
Комікс №2. Чим відрізняється реклама від PR?
Першоджерела: звідки ростуть вуха в українських новин
Євробачення: європейське бачення для українського медіапростору
Корисні ЗМІ для журналістів: де читати про жуналістику
«Моє просування – це люди, які купують, а потім агітують робити це своїх друзів», - Олександр Грехов...
Тайм-менеджмент: як скрізь і все встигати!