Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Безкоштовний PR. Міф чи реальність?
Комікс № 6. З чого складається бренд?
"Літературний марафон. Як написати книгу за 30 днів" - Кріс Бейті
Business&Educatiоn: онлайн-школи, work-shops, open minds
Середньовічна хвороба в сучасності, або чому сексизм досі шириться світом
Основні психологічні прийоми в маркетингу
Дайджест новин за липень
Інновації: цифрова революція в журналістиці