Багато результатів на Google SERP при пошуку "інфлюенс-маркетинг", "просування бренду", "рекомендації"

Зараз активно розвиваються соцмережі, тому з’являється все більше незнайомих термінів. От, скажімо, маркетинг вже перестав бути просто маркетингом. До нього додають нові частки, “нейро-“, “інтернет-“. Зараз неабиякої популярності набув інфлюенс-маркетинг. Що це, та кому він буде корисний? Розберімося!

Тлумачення

Інфлюенс-маркетинг — це просування бренду за допомогою рекомендацій лідерів думок, інфлюенсерів.

Чим корисний такий тип маркетингу? Зазвичай лідер думок — експерт в певній галузі або він блогер та має багато підписників. Інфлюенсер мотивує аудиторію скористатися послугою, купити товар, відвідати захід тощо.

Як почати співпрацювати з лідером думок? Перший варіант: заплатити певну суму за рекламу товару або послуги. Другий — в обмін на рекомендацію забезпечити інфлюенсера безкоштовним продуктом, сертифікатом на знижку тощо.

Багато результатів на Google SERP при пошуку "інфлюенс-маркетинг", "популяризація бренду", "рекомендації лідерів думок"

Які можуть бути формати співпраці? 

1. Звичайна реклама

2. Огляд: наприклад, ви надсилаєте блогеру ваш товар, а він у своєму блозі аналізує його. Зазвичай інфлюенсер залишає продукт собі та отримує додаткові кошти за таку рекламу. 

3. Взаємопіар: блогери, які мають схожу аудиторію та однакову кількість підписників, рекламують одне одного у себе на сторінках. 

4. Нативна реклама: це така реклама, яка не має її нагадувати манерою подачі. Зазвичай це виглядає як звичайна рекомендація або частина рутини лідера думок. Скажімо, блогер знімає кожного дня сторіз, де він п’є зранку каву, і детальним планом начебто випадково показує її логотип та назву виробника. 

5. Амбасадорство: інфлюенсер погоджується офіційно рекламувати певну компанію визначений проміжок часу. Наприклад, українська телеведуча Маша Єфросініна є почесною амбасадоркою Фонду ООН з питань народонаселення в України. Вона опікується проблемою домашнього насилля над жінками.

6. Колаборації: інфлюенсер та бренд спільно створюють якийсь продукт. Одна з найсвіжіших історій — колаборація кінокомпанії Disney та виробника косметики MAC. Бренд випустив лімітовану колекцію засобів для макіяжу, обличчям якої стала акторка Емма Стоун, головна героїня фільму “Круелла”.

Кому підійде інфлюенс-маркетинг?

1. Компаніям з великими бюджетами: ефективне просування коштує дорого. Чим лідер думок відоміший, тим вища ціна.

2. Компаніям, які працюють з B2C сегментом аудиторії: якщо у вас продукт B2B сегменту або для дуже вузького кола споживачів, то не витрачайте гроші на залучення інфлюенсерів. Відомі блогери мають широку аудиторію, більшість не зверне жодної уваги на специфічний продукт.

3. Компаніям, які приділяють увагу контенту та унікальності: успіх рекламної кампанії не завжди залежить від інфлюенсера. Якщо у вас цікавий товар та привабливі сторінки в соцмережах, люди будуть більше вами зацікавлюватися.

І наостанок

Інфлюенс-маркетинг стає все більш популярним. Якщо у вас є кошти, ви працюєте над своєю пропозицією та охоплюєте достатньо широку аудиторію, то неодмінно скористайтесь таким способом просування. 

Автор: Марія Смальоха

Попередні матеріали цього автора: