Сьогодні поговоримо про актуальну тему – старт бізнесу, з’ясуємо про що потрібно думати на самому початку і чому це важливо. Оскільки це перша стаття про бізнес та про те, як у ньому жити і виживати, вирішили зробити прем’єрною тему основоположною для будь-кого у сфері підприємництва.

Для кого: початківець (у майбутньому, будемо прописуватись ЦА статті, для того щоб ВАМ було насправді цікаво).

Крок №1: Потрібно почати діяти

Варто розуміти, що якщо ви хочете створити товар, який матиме попит, то вам потрібно саме ДІЯТИ. Будь-який крутий бізнесмен, якого ви знаєте, бачили по ТВ або десь про нього чули, з самого початку бізнесу не сидів просто у кріслі півжиття, займаючись звичною офісною роботою. Щоб чогось досягти, він піднімався з того стільця і йшов робити справу всього життя!

Тому потрібно себе самого замотивувати, щоб не було ситуцій, коли ідея вже існує у голові та на папері, але ви нічого не робите посилаючись на “я не знаю, як зробити” , ” ну якось не йде воно” і тому подібне. Все у вашому житті залежить виключно від вас. Якщо ви плануєте свій бізнес, то його потрібно буде і створювати, і просувати, і продавати. Ваш товар/послуга буде як власна дитина, яку не можна залишати без нагляду.

З часом, якщо у вас усе вдасться, ви станете профі у багатьох областях, будете розуміти та знати набагато більше, будете мати більше зв’язків та зможете вдовольнити будь-які матерільні бажання… Але СПОЧАТКУ – ПОЧНИ.

Крок №2: Вибір продукту

Перш за все, потрібно знайти свою ідею. Як це зробити? Подумати і відповісти собі на наступні запитання: 

  • Що ви хочете робити?
  • Що ви полюбляєте робити?
  • Для кого воно буде корисним? Яка ЦА (цільова аудиторія)? (КОНКРЕТИЗУЙТЕ враховуючи навіть географію, вік та особливості життя “ідеального клієнта”).
  • Чи потрібно це для тих людей, кому ви плануєте продавати\надавати послуги?

Вам потрібно чітко визначитись з продуктом та ЦА, котра буде ОБИРАТИ та КУПУВАТИ ваш товар чи послугу.

Найкращий бізнес виходить в тому, чому ви надаєте перевагу і у звичайному житті.

Існує цікава дієва вправа для знаходження ідеї бізнесу: 

  • Подумайте, яке хобі приносить вам задоволення (наприклад: волейбол).
  • Помисліть, що вам потрібно для повноцінного та комфортного заняття згаданою справою (По згаданому прикладу: наколінники, м’яч, сітка і тд).
  • Почніть створювати одну з перерахованих речей, додавши УТП до товару, щоб у клієнтів був резонанс здійснювати покупку саме у вас.

Крок №3: УТП товару\послуги 

Дуже важливо продумати собливості реалізації продукту та створення самого товару. Як це зробити? Також знайти відповіді на наступні запитання:

  • За допомогою кого я зможу це створювати? Товар із заліза-завод; щось дерев’яне – майстер по деревині і т.д.
  • Що особливого у моєму продукті? Чому будуть обирати саме мене та мій товар? Придумати УТП для вашого продукту та основний аспект про котрий ви будете говорити всюди, заманюючи клієнтів, те що зробить вас, поміж великих конкурентів єдиними.

Важливою приміткою потрібно зробити партнерство, оскільки: якщо у вас є ідея, але не має певних навичок, ви завжди можете знайти собі партнера, котрий буде мати потрібні скіли. У відповідь, ви будете мати аналогічно, унікальні та потрібні навички, для майбутнього бізнесу. Хоча тему партнерства слід розглянути в окремій статті.

Крок №4: Маркетинг

Коли ви вже придумали, хто ваш ідеальний клієнт, потрібно знайти канали збуту. Є спеціалізовані ніші із вже підготовленою аудиторією та для простішого розуміння системи ваших подальших дій. Тому також потрібно одразу знайти відповіді й на ці питання:

  • Яка ніша?
  • Де знайти вашого клієнта?
  • За допомогою яких програм та способів ви зможете цілковито донести сенс продукту та успішно його реалізувати?

Про конкретизоване просування продукту потрібно довго та завзято думати, оскільки від цього, безпосередньо, залежить рівень продаж, а у наслідку прибуток.

Відразу наголошую, що кожен у цьому світі особистість, кожна ідея по своєму унікальна, інакше це не є ідеєю. Вам може знадобитись інший підхід, або ви на якомусь з вищезгаданих пунктів маєте свої питання, у кінці-кінців,ви можете вигадати таке, від чого, сам Ілон Маск зі своїми польотами буде в шоці!

Перейдемо до висновків

Отже, постійно думайте, плануйте, прораховувати все наперед, оскільки саме від прорахунків, залежить успішність вашого проекту. Придумуйте нові ідеї, навіть якщо вже є плани, в один день вони можуть знадобитись.

І пам’ятайте: бізнес ніколи не був і не буде статичним варіантом заробітку, у всіх є провали, раджу вважати їх “інвестиціями у досвід”, за умови, що ви винесете урок з ситуації.

Автор: Катерина Плохій