Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Прокрастинація. Творча криза не щеза?
Хто такі інфлюенсери?
5 міфів корпоративної культури
Блогер не дорівнює журналіст. Чому інфлюенсер не надійне джерело інформації?
Особливості хайпу для піару
«Bloomberg Businessweek» – історія ділового журналу
Що таке Reels та як це може допомогти бізнесу
Журнал ELLE. Історія створення відомого глянцю