Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Комікс №2. Чим відрізняється реклама від PR?
Тіктокерам вдалося відвоювати свій український простір
Нативна реклама. Яка існує та чим відрізняється від звичайної?
«Медіа без вибору» або найбільший протест ЗМІ в історії
Дайджест ШОК реклам. Листопад 2021
Як опинитися в топі? Сайт для бренду у 2021
Різдвяні свята з Coca-Colа. Як червоний фургон став головним передвісником Нового року
Як написати заголовок, на який кожен натисне?