Кожен гарний спеціаліст зі сфери маркетингу обов’язково знає Андрія Федоріва та його авторський онлайн-курс «Тато бренду» (Brand Father).
Але раптом ви не в темі й дивовижним чином прогавили це унікальне та надкорисне джерело знань, ми зараз це виправимо.
Коротка довідка: Андрій Федорів — засновник найбільшого провідного брендингового агентства Fedoriv, що працює на 10 ринках. Керував розробкою, запуском і перезапуском понад 100 брендів, серед яких «Хортиця», «Нова Пошта», Ощадбанк, OLX. Неодноразово визнавався кращим спікером на міжнародних конференціях по маркетингу.
Наша талановита художниця, дизайнер та скрайбер Поліна Дудник настільки була вражена курсом Федоріва, що під час перегляду занотувала його у локанічному та яскравому форматі арт-скрайбу.
Коротка довідка: Скрайбінг (від англійського scribe — накидати ескізи або малюнки) — спосіб донесення інформації через ілюстрування ключових моментів. Іншими словами, скрайбінг — це коли ви доповнюєте свою розповідь замальовками, щоб вийшло цікаво і наочно.
Тож пропонуємо переглянути вам прискорений курс Андрія Федоріва очима скрайбера й обов’язково зберегти його собі у нотатках, щоб не забути ключові моменти.
Художник ілюстрацій: Поліна Дудник
Скорочені варіанти книжок, курсів, фільмів і т.д., — без сумніву спрощують життя та заощаджують час. Однак, ми наполеглево рекомендуємо вам ознайомитися з оригінальним джерелом інформації, яким надихнулася Поліна та обов’язково переглянути повну версію курсу Brand Father на YouTube-каналі Андрія Федоріва.
Читати матеріали на схожу тематику: