Піарник - не просто посередник між компанією та споживачем. Його завдання — сформувати лояльність та довіру аудиторії до бренду.
Це людина, яка вол... Читати далі
Майже кожен український телеканал має на сьогодні "головного спонсора" або "володаря телеканалу". Відповідно на телебаченні є свої рамки у плані закон... Читати далі
Достовірність - один з найважливіших стандартів журналістики, що передбачає перевіреність та відповідність дійсності кожного факту, який висвітлюється... Читати далі
З кожним роком список актуальних професій змінюється: одні зникають через певні обставини (дистанційна робота, заміна технікою, непопулярність послуг)... Читати далі
Як і в реальному, так і у віртуальному житті загроз вистачає, однак з першими ми більш-менш навчені як справлятися. Що ж до небезпек у віртуальності... Читати далі
Плагіат — це повне або часткове копіювання чужих думок. І якщо з плагіатом все зрозуміло, то про самоплагіат і досі точаться суперечки: чи справді це... Читати далі
Ангеліна Дорофеєва - PR and Communications Lead компанії Uklon. Вже понад 6 років вона працює в сфері PR і комунікацій та має досвід роботи в таких ор... Читати далі
Напорушувати треба на цілий юридичний склад правопорушення – іншими словами, щоб справа потрапила до суду та увінчалась успіхом проти блогера чи журна... Читати далі
Абсолютно нічого не хочеться. Апатія. Не знаєш, що робити. Не можеш зосередитися, витрачаєш час абсолютно на все, але не на справи, які конче потрібно... Читати далі
Чим більш публічною є особа, тим більше вона має бути готовою до того, що на тему її життя та діяльності будуть хайпувати. Це означає, що меру Вашого... Читати далі
#BeSocial – акція для соціально відповідального бізнесу
Покажіть соціальний проект власного бізнесу та розкажіть про це у ЗМІ!