Рубіж XX-XXI століть приніс в суспільство безліч змін. Стала іншою політична карта світу, з’явилися нові культури й традиції. Людство почало боротись... Читати далі
Маркетинг — сфера, з якою кожна людина зустрічається чи не щодня. Банери у міському транспорті, реклама у соціальних мережах, система розміщення товар... Читати далі
Дайджест — короткий огляд найголовніших новин у світі маркетингу, блогінгу, бізнесу, журналістики та соціальних мереж. Це стисло та лаконічно, щоб бут... Читати далі
Кожна професія має дотримуватись відповідних стандартів. Так само і журналісти - “четверта влада” - несуть відповідальність за інформацію, яку доносят... Читати далі
Журналістика, піар та реклама пов’язані у багатьох аспектах, але сьогодні давайте я вам продемонструю найбільш загадкові зв’язки. Чому загадкові? Бо ї... Читати далі
Телеграм перестав бути платформою для обміну повідомленнями та дзвінками. Тепер у месенджері можна створювати власні канали, боти та чати. Ми зібрали... Читати далі
Заголовок – найважливіший гачок, щоб спершу зацікавити аудиторію, а потім змусити натиснути на назву і ознайомитись з повним обсягом інформації. Прави... Читати далі
Всім відомо, що медійні особистості, в тому числі бізнесмени, політики, часто користуються допомогою особистих помічників: піарників, консультантів, б... Читати далі
Що слід знати та як використовувати ці знання аби не платити величезні гроші за публікацію у новинах? На цю тему вже багато маркетологів висловили сво... Читати далі
Інфлюенсер (від англ. influence – вплив) – це людина, яка має обширну аудиторію та впливає на їх думку, вибір, переконання. Сфера діяльності інфлюенсе... Читати далі
#BeSocial – акція для соціально відповідального бізнесу
Покажіть соціальний проект власного бізнесу та розкажіть про це у ЗМІ!