За останні роки формат коротких відео став надзвичайно популярний, особливо з появою Тік Току. Статистика доволі промовиста: за даними DataReportal, станом на січень 2021 року соцмережа налічувала 689 мільйонів активних користувачів. Інші платформи також прагнуть повторити успіх Тік Току. Саме тому в Інстаграмі з’явилась можливість створювати reels.
Що ж це таке?
Це один з форматів подачі контенту в Інстаграмі. Його було впроваджено ще в серпні 2020 року, але ця функція була недоступна для деяких країн. Reels — це короткі вертикальні відео, до яких можна додавати музику та різні ефекти. Створювати та редагувати відео можна прямо в додатку, однак на відміну від Тік Току, функціонал не такий різноманітний. Зазвичай в reels публікують розважальний контент, але це не заважає експертам публікувати корисну інформацію. Головне, використовувати для цього цікаві прийоми.
Що публікують в reels бренди?
McDonald’s Ukraine
Мережа фаст-фудів, крім того, що дуже активна в Тік Тоці, не оминула своєю увагу й нову функцію Інстаграму. В reels компанія використовує анімацію, щоб презентувати, наприклад, новий дизайн стаканчиків, нагадати про знижки та акції або просто повеселити користувачів.
Eva
Ця мережа магазинів, як і McDonald’s, активно впроваджує у свою комунікацію нові канали. Eva також активно веде свій Тік Ток аккаунт, а в reels завантажує короткі відеокроки з макіяжу для прийдешніх свят, які роблять продуктами конкретного бренду. Ми можемо послухати поради від візажистів, як правильно наносити косметичні засоби або дізнатися про нові продукти в магазині. До створення відео Eva залучає косметологів, візажистів та показує з різних ракурсів косметику.
Progress English School
Ця школа англійської не надто активна в тому, щоб ділитися відеоконтентом, але це вдалий приклад того, як можна розповідати корисну інформацію в форматі коротких роликів. Progress English School робить анонси важливих подій або тлумачить правила в англійській мові. Через reels компанія представляє обличчя бренду, засновницю школи Анну Романишину. Вона часто з’являється не тільки у відео, а й в сторіс, і проводить прямі ефіри, щоб відповісти на запитання користувачів та розказати більше про Progress English School.
Як бізнесу використовувати reels?
Перш за все, бізнес має розглядати reels як один зі способів безкоштовного просування. Якщо відео перегляне велика кількість людей, то це позитивно вплине на впізнаваність бренду, залучить потенційних клієнтів. Відео, яке може «залетіти», має бути динамічним, оскільки потрібно захопити увагу користувачів з першої секунди.
Але залишається питання, що ж все-таки потрібно постити, щоб «залетіти в реки»? Компанії можуть експериментувати з такими темами:
- Демонстрація товару або опис послуг. В reels можна розкрити особливості вашого продукту. Головне, не зачитувати нудну інформацію з сайту, а краще використовувати елементи гумору, створювати цікавий відеоряд та, наприклад, озвучувати інформацію саме обличчям компанії, засновником чи амбасадором.
- Відеоуроки та навчальні матеріали. Якщо ви школа, яка спеціалізується на вивченні мов, то можете розповідати про цікаві фрази або корисні граматичні правила. Якщо ж, наприклад, ви володієте магазином косметики або салоном краси — записуйте короткі відеоуроки про догляд за шкірою або про створення макіяжу. Такі відео представляють компанію як знавця своєї справи.
- Нагадування про акцію або спеціальну пропозицію. Беріть приклад з McDonald’s. Так більша кількість користувачів дізнається про те, що ви пропонуєте.
- Професійний гумор/що відбувається залаштунками. Важливо показати компанію не просто як бездоганний механізм, а як колектив, в якому працюють живі люди, що люблять свою справу.
- Гумористичні сценки. Ви можете обіграти популярний мем та підлаштувати його під специфіку своєї компанії.
Це далеко не повний перелік. Ви можете втілювати в життя будь-які ідеї в цьому форматі.
І наостанок
Reels-відео стали дуже корисним оновленням в Інстаграмі. Це розкрило нові можливості для просування бізнесу, дозволило створювати контент, що привертає увагу вибагливих та втомлених від великої кількості інформації користувачів. Відомі бренди своїм прикладом показують, що reels — простір, де можна повною мірою проявляти свою креативність.
Авторка: Марія Смальоха
Попередні матеріали цієї авторки: