“Переглядаючи ці короткі відео ー ти витратила весь день!” Не було сподівань на нову соціальну мережу, де люди відкривають рот під якийсь лунаючий хіт. Але раптом нові люди стали менше згадувати популярні ласощі старшого покоління Tic Tac, тепер ця назва асоціюється з іншим. Тож поговоримо про головну соціальну мережу покоління ー TikTok.
Кiнематограф був запроваджений для зберігання та демонстрації фільмів, а також для навчально-наукової роботи. Якби знали Брати Люм’єр, що буде популярним в 21 столітті, вони б назвали TikTok ー візуальним мистецтвом. В цій соціальній мережі ви можете завантажити коротке відео про своє життя та стати популярним відеоблогером і заробляти купу грошей. Але з чого все почалося?
TikTok ー це додаток з Китаю. Ця соціальна мережа з’явилося у 2016 році й називався Douyin ー в Китаї він і досі має таку назву. Всі ми розуміємо що такий додаток давно підпорядкковується великому медіа гіганту та не без втручання держави.
Головний факт, що точно чули всі, це як в США намагаються заборонити TikTok. Американські компанії намагаються це зробити, бо зростання китайської соціальної платформи росте в геометричній прогресії. Але вже занадто пізно.
Наразі, у китайського гіганта аудиторія складається з 800 мільйонів активних користувачів, це більше ніж в Twitter, LinkedIn і Snapchat. Рекомендую не вважати, що TikTok ー це дивна відеоплатформа для дітей, ми помиляємось.
Можемо порівняти: в Instagram мільярд активних користувачів! Тож, якщо у китайського дракона вистачить полум’я, то він просто знищить своїх конкурентів.
Коротка історія TikTok
TikTok – за своїм функціоналом схожа з такими додатками, як Instagram, Snapchat і Vine. За допомогою цієї програми можна знімати, редагувати і публікувати відеоролики тривалістю від декількох секунд до двох хвилин. Велика частина відеоконтенту ー це скетчі, вайни, кліпи або реакції на відео з топа.
Крім того за допомогою цієї програми можна проводити трансляції в режимі реального часу. Програму відразу почали називати аналогом додатка Vine. Через деякий час розробник програми компанія ByteDance випустила аналог під назвою TikTok. Але на цей раз додаток стало доступним для користувачів з усього світу, а не тільки з Китаю.
Багато хто заходить в TikTok щоб відпочити після важкого дня. Instagram для цих цілей більше не підходить, так як він давно перетворився на платформу для ведення бізнесу і реклами своїх власних або чужих послуг. YouTube став більше схожим на сервіс для навчання, соціальні мережі частіше використовується для спілкування, а в TikTok люди просто розслабляються.
Ще одна причина популярності TikTok полягає в тому, що в рамках цієї платформи людина може втілити в життя свою тягу до творчості. Публікуючи цікавий контент, він може отримати увагу і схвалення з боку інших користувачів, що багатьом людям не вистачає в реальному житті. А так як TikTok досить молода платформа, зібрати аудиторію на ній набагато простіше, ніж на тому ж YouTube або в Instagram.
Крім того, останнім часом власники добре розкручених каналів навчилися отримувати з цього прибуток, тому в TikTok щодня приходять новачки і намагаються збільшити кількість передплатників, публікуючи свої власні відеоролики.
Якщо говорити в цілому, то ситуація така ー в TikTok та Instagram соцмережах гроші є і їх реально заробити. Але поки їх більше в Instagram, та й на цій платформі зрозуміліше, як їх заробити. З іншого боку, TikTok – відмінна інвестиція в майбутнє. Те, як стрімко розвивається соціальна мережа, дає можливість припустити, що в найближчі 1-2 роки його аудиторія подорослішає, і це дасть нові напрямки для монетизації.
Особливості соцмережі TikTok
Аби наблизитись до популярності в TikTok необхідно мінімум речей, бо половина відео не дотягує до того мінімуму, який необхідний на інших платформах, дозвіл 360 чи 480 – цілком ок. Танці, гримаси, Вайни на тлі старих шпалер, кімнат з бабусиним ремонтом – класика для TikTok, не тільки в країнах СНД, але і по світу. Золоті часи, коли на старенький Huawei можна зняти пару відео і потрапити в топ, знову наступили: поки на TikTok для блогерів немає серйозних технічних і фінансових цензів. Треба ловити момент.
Важлива особливість ーце аудиторія, вона у TikTok наймолодша в порівнянні з іншими соціальними платформами. Майже 70% користувачів програми — це люди у віці від 16 до 24 років. Виходить, що тільки 30% аудиторії TikTok старше 25 років. Багато хто не серйозно сприймає TikTok через юних користувачів. Згадаємо, як починав Facebook?
Спершу це був проект для студентів Гарварду, та її перші користувачі були значно молодшими за тих, хто використовує мережу зараз. Така ж ситуація з Instagram. Юним користувачам набрид Facebook, тому що там стали сидіти їх батьки (і навіть бабусі й дідусі), тому вони пішли в Instagram. Через якийсь час наші мами й тата почали користуватися Instagram, і середній вік користувачів цієї платформи знову збільшився. Саме тому підлітки сидять в TikTok — це їх додаток і батьки його не розуміють (принаймні поки що).
Активність в TikTok значно вище, а ніж в інших соціальних мережах. 40% користувачів кожен день роблять публікації свого із свого життя і це як мінімум одну фото або відео. Якщо прагнеш бути популярним, та щоб збільшити аудиторію, необхідно активно викладати щось цікаве. TikTok дає користувачам органічне охоплення — навіть якщо на вас ніхто не підписаний, ваш контент може стати вірусним, довіряйте. У платформи досить точні алгоритми, і вона показує людям те, що вони хочуть побачити. Якщо іншим подобається ваш контент, то вас чекає швидкий приріст аудиторії.
Автор: Антон Мігдальський
Читати попередні матеріали цього автора: