Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Програми для монтажу: як зробити яскравим свій Іnstagram
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
Марта Останкова – концертний та промо-продюсер Wellboy про закулісся музичного бізнесу та створення ...
"Як зачаровувати людей. Мистецтво впливати на розум і вчинки" - Гай Кавасакі
ТОП-фейлів невдалого піару
Дропшипінг: що це і з чим його їдять?
Комікс №1. Чорний PR: історія Ані, яка хотіла заробити
«Команда – один з головних факторів успіху», – Оксана Кононова, CEO сервісу моніторингу LOOQME