Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Як благодійні ініціативи українського бізнесу дарують щастя
Що керує нашою підсвідомістю?
Твоя цифрова безпека
Нативна реклама. Яка існує та чим відрізняється від звичайної?
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
Внутрішня філософія бізнесу. Чому Panasonic - це далеко не MetLife! (ч. 2)
Що таке маржа у бізнес-процесах?
Першоджерела: звідки ростуть вуха в українських новин