Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Як зацікавити журналіста прес-релізом?
Середньовічна хвороба в сучасності, або чому сексизм досі шириться світом
Євробачення: європейське бачення для українського медіапростору
З чого починається бренд?
Основні психологічні прийоми в маркетингу
«Потрібно працювати за принципом 360 градусів, щоб охопити все відразу» - Сабіна Абляєва, керівник в...
Масштабування або коротко про захоплення ринків.
5 міфів корпоративної культури