Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
Business&Educatiоn: онлайн-школи, work-shops, open minds
Блогінг, кіно та медіа. Інтерв'ю з Надін Медведчук
ТОП-фейлів невдалого піару
Які бувають медіадослідження і чим вони можуть допомогти бізнесу
Дайджест OMG реклам за вересень 2021 року
Комікс № 5. Як зацікавити ЗМІ?
Топ-5 груп про SMM у соціальних мережах