Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Огида, скандали або дайджест новин за лютий 2022
Середньовічна хвороба в сучасності, або чому сексизм досі шириться світом
Як змінилась соціальна реклама після початку повномасштабного вторгнення?
Що таке Reels та як це може допомогти бізнесу
Чорний та білий PR: на чиїй стороні бути?
Жінка в журналістиці. Проблеми та виклики
Корисні сайти для піарників
«В кожній історії має бути певна мотивація» - Крістіна Шитякова, Head of PR and Marketing в «КМ-Букс...