Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
“Людина має самостійно генерувати контент для медіа” - Тетяна Лукинюк, CEO компанії Red Bull Україна
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
"Літературний марафон. Як написати книгу за 30 днів" - Кріс Бейті
"Майстерність спілкування" - Пол Мак-Гі
«На хайпі» – що зараз в тренді у TikTok?
Що таке Reels та як це може допомогти бізнесу
Внутрішня філософія бізнесу. Чому Panasonic - це далеко не MetLife! (ч. 2)
Інвестиції у себе сьогодні - гарант досягнень завтра