Дайджест — коротко про найнеймовірніші новини у світі маркетингу, блогінгу, бізнесу, журналістики та соціальних мереж. Це швидко та корисно про найголовніше та найцікавіше. Дайджест — це твоя обізнаність і водночас економія часу.
Перший випуск дайджесту (за червень) був про новинки у сфері технологій. У липні були новини про бізнес. У серпні та вересні розповідали про неймовірні рекламні кампанії.
А сьогодні ви побачите насправді ШОК-контент рекламних кампаній за жовтень 2021 року.
Людяні меблі або меблеві люди
Чи відчували ви себе колись дуже в’ялими та замученими, як бабусин торшер ще з минулого століття. Якщо так, то ця рекламна компанія точно про вас.
Leo Burnett Saudi Arabia представила нову рекламну кампанії, де є багато саудівських будинків з квітковими принтами. Тут є багато нудних, знищених часом інтер’єрів, які нагадують кожному глядачу, що варто змінювати речі, які вас оточують. Адже, якщо ви довго володієте ними, то можете теж почати відчувати себе цією зношеною шафою чи використаним багатьма поколіннями диваном.
Вони пропонують спосіб вирішення проблеми перетворення в меблі — відвідати велику розпродажу Ikea в Саудівській Аравії і Бахрейні і придбати нові меблі та декор.
Робота надає крила
“Коли отримуєш нову посаду, то хочеться літати від радості” — нова рекламна кампанія Work.ua. Її креативну частину розробила і втілила команда Bart&Fink.
Компанія захотіла створити не просто рекламу, а справжнє відео для мотивації. Щоб кожен глядач почав діяти і вірити у свій успіх.
«Ми намагаємося зробити так, щоб кожна наша рекламна кампанія була не лише про просування бренду Work.ua, а й про щось більше. Щоб достукатися до кожного, надихнути та дати віру у те, що найкраще залежить від тебе. Для нас дуже важливо, щоб кожен ролик та креатив мав за собою сенси, що допомагають повірити в себе і розкрити власний потенціал усім українцям. Ми продовжуємо надихати та вірити в кожного. Вірити, що “Ти зможеш все”», — прокоментував співзасновник Work.ua Артур Міхно.
Помста за оливу
Нова рекламна кампанія Madcats показує машину, яка всіма силами старається, готує сніданок, співає колискову, щоб отримати порцію якісної оливи.
«А ще, це роздуми про природу маскулинності, одним з стовпів якої в житті сучасного чоловіка, безумовно, є моторна олива.» — зазначив режисер роликів Сергій Шевцов.
Перша рекламна кампанія була дуже успішно, адже продажі виросли більше, ніж в 4 рази. в Madcats продовжили історію Толіка, Славона та їх машин — у сіквелі.
Нагадаймо, що у минулій кампанії машини мстились власникам, які заливали погану оливу.
Не тільки кредит, але й пиво від банку?
Олег Гороховський, який заснував monobank, виклав пост про «найкраще банківське пиво в світі». Маркетинг-директор monobank розповів, що ідея пива виникла після того, як виклали пост про дизайн продукту «Банка» створеного разом з агентством Grape.
Їж та плямуй одяг
Burger King створили нову колекцію, яка має приховати будь-які плями на одязі після поїдання бургерів. Це сталось одразу після запуску нової лінійки бургерів, тому одяг яках може приховати плями від помідорів, кетчупу, бекону.
Гімарайнш, креативний директор BBH прокоментував: «Ми хотіли зробити для Burger King щось, щоб відповідало його культурі, тону, який належить тільки їм.»
Було випущено 100 сорочок, які будуть роздавати в розіграші призів для всіх, хто придбає бургери у Британії через додаток.
Автор: Анна Завірюха
Попередні матеріали цього автора: