«Bloomberg Businessweek» – американський діловий журнал, який виходить близько 50 разів на рік. Загальна читацька авдиторія – 5,6 млн людей у світі. У чому особливість журналу та як «Bloomberg Businessweek» залишається на плаву, втрачавши 20-30 млн доларів на рік?
Журнал, першою назвою якого була «BusinessWeek», був заснований в 1929 році під керівництвом Малькольма Мура. 7 вересня світ побачив перший номер, тобто всього за 7 тижнів до початку Великої депресії. Однак це не стало причиною перебоїв регулярності виходу медіа: з самого початку журнал виходить раз в тиждень (невелика перерва була лише під час II Світової війни).
У чому ідея журналу?
«BusinessWeek» надавав інформацію та думки впливових людей про те, що відбувалося у діловому світі на той час. Перші розділи журналу включали маркетинг, фінанси, менеджмент та Washington Outlook, що зробило «BusinessWeek» одним із перших видань, що висвітлюють національні політичні питання, які безпосередньо вплинули на діловий світ.
Зараз журнал відомий своїми оглядами ідей та тенденцій, які впливають на промисловість, економіку, бізнес-процеси та політику.
Історія видання
У 1961 році «Washington Post Company» викупили журнал, тоді колишній головний редактор та президент журналу Малькольм Мур був названий почесним головою ради директорів.
Якщо спочатку «BusinessWeek» був опублікований як ресурс для бізнес-менеджерів, то у 1970-і роки журнал змінив свою стратегію та додав матеріали для споживачів за межами ділового світу. Станом на 1975 рік у журналі було більше рекламних сторінок на рік, ніж у будь-якому іншому журналі у Сполучених Штатах.
З 1988 року «BusinessWeek» публікує щорічний рейтинг американських бізнес-шкіл МВА, а з 2006 року й звичайних бізнес-програм, чим з кожним роком все більше привертає до себе особливу увагу ділових кіл з США й таким чином намагається створити більш впливовий імідж.
Крім того, з цього ж 1988 року журнал запускає свої версії по всій Європі та Азії. Цей напрям діяв лише до 2005 року. Видавництво повідомило в пресрелізі від 7 грудня 2005 року, що видання буде єдиним і глобальним у зв’язку з нерентабельністю. Це рішення негативним чином вплинуло на «The Business Week», адже вони поступово почали втрачати рейтинги.
Цю проблему вони намагались вирішити оновленим дизайном та змінами в структурі (дизайн лаконічніший, розділи конкретизовані), однак через два роки, у 2009, журнал було продано корпорації «Bloomberg». Це стало одним із кращих рішень в історії видання: у них почався другий «золотий період».
Період ознаменувався зміною назви журналу. Тепер – «Bloomberg Businessweek»
Як повідомляють близькі до редакції особи, журнал втрачає близько $20-30 мільйонів на рік, але залишається на плаву. У червні 2017 року, журнал зазнав великі зміни — став високоякісним та близиться бути як «The Economist».
Президент «Bloomberg» Майкл Блумерг каже: «Ми збираємося повернути журналу колишню славу і перетворити його в кращий на планеті бізнес-тижневик».
Розділи «Bloomberg Businessweek»
Як і друкована, так і онлайн-версія містять 4 основних розділи: News (Новини), Markets (Ринок) Insights (Погляд), Video (Відео), а в друкованому виданні останній розділ складається з фото.
Лише на головній онлайн-сторінці містяться рубрики: Overview (Огляди), Futures (Ринкові Фьючерси), Americas (Новини Америки), Europe (Новини Європи), Asia (Новини Азії), Commodities (Сировинні ринки).
В друкованому варіанті немає цих розділів. Ця інформація надається на перших сторінках, однак вона поступається онлайн-версії, адже там повідомлення оновлюються декілька разів на добу.
Авторка: Брезгунова Лілія
Попередні матеріали цієї авторки: