Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Комікс № 6. З чого складається бренд?
Реклама та PR. Історія про двох хлопців, яким подобалась одна і та ж дівчина
Як написати заголовок, на який кожен натисне?
Business&Educatiоn: онлайн-школи, work-shops, open minds
ТОП-10 корисних книжок для PR-менеджера
Похайпуємо? Як не стати жертвою хайпу. Юридичні стратегії для блогерів та жертв. Частина 1
Євробачення: європейське бачення для українського медіапростору
Безпека журналіста під час роботи в зоні конфлікту