Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Похайпуємо? Як не стати жертвою хайпу. Юридичні стратегії для блогерів та жертв. Частина 1
Корисний негатив
Блогер не дорівнює журналіст. Чому інфлюенсер не надійне джерело інформації?
Самоплагіат — це порушення?
Історія Netflix: від прокату дисків до найбільшого онлайн-медіа сервісу
Тіктокерам вдалося відвоювати свій український простір
Безкоштовне навчання у США: мрія чи реальність?
Кримський міст палає — SMM-ник просуває: ситуативний маркетинг від українських брендів