Хештеги та репости - одні з основних форм активності користувачів в соціальних мережах: Фейсбук, Інстаграм, месенджер Телеграм. Сьогодні ми розберемо... Читати далі
"Університетська освіта для журналістів потрібна. Це точно! Бо ми мусимо мати широкий світогляд і бути підкованими", - Святослав Родюк, кореспондент... Читати далі
L'Officiel – відоме французьке щомісячне видання про моду і стиль, орієнтоване на освічених жінок. У цьому матерілі ми розкажемо історію виникнення по... Читати далі
Ціна - перше на що звертаєть увагу більшість українців перебуваючі у будь-якій точці продажу товарів. Маржа є умовною основою згаданого ціноутворення... Читати далі
На етапі постановки мети необхідно встановити конкретні критерії для вимірювання процесу виконання мети, вміти виміряти отриманий результат - кількісн... Читати далі
Ми часто чуємо в журналістських та піар-колах слово “інфопривід”. Чому “інфопривід” так важливий? Що він таке? І чому без нього ламається будь-який ме... Читати далі
Фейсбук не настільки простий, як це може здатися на перший погляд. У соціальній мережі є безліч неочевидних прийомів просування, про які знають тільки... Читати далі
Соцмережі стали невід’ємною частиною нашого життя. Сьогодні розберемо відому мережу LinkedІn, де можна розвивати бізнес зв’язки, знайти роботу своєї м... Читати далі
З початком пандемії Коронавірусу усе людство активно перейшло в онлайн. Онлайн робота, онлайн музеї та звісно ж навчання в університетах, школах та ін... Читати далі
#BeSocial – акція для соціально відповідального бізнесу
Покажіть соціальний проект власного бізнесу та розкажіть про це у ЗМІ!