Фейсбук не настільки простий, як це може здатися на перший погляд. У соціальній мережі є безліч неочевидних прийомів просування, про які знають тільки секретні SMM-агенти.  

У минулому своєму матеріалі я розповіла про приховані небезпеки при розкрутці профілю в Instagram.

Що може вбити ваш аккаунт в Instagram?

У цьому матеріалі поговоримо про таргетовану рекламу та про її особливості налаштування у фейсбуці.

Фейсбук сприймають як ділову соцмережу для бізнесу. Але творіння Цукерберга дає можливість вести мовлення на широку аудиторію, а не тільки на бізнесменів і топ менеджерів, як наприклад це відбувається в LinkedIn. Соцмережа допомагає нарощувати соціальний капітал — створювати лояльну аудиторію, формувати спільноту, а також просувати себе, як професіонала й експерта, отримувати пропозиції про співпрацю.

Давайте перш за все дамо визначення, що ж таке таргетована реклама. Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем.

Налаштовуємо рекламу у Facebook

Audience Insights — основний інструмент аналізу аудиторії Фейсбук. За допомогою таргетингу (демографія, інтереси, поведінка) оцінюється структура та обсяг цільової аудиторії. Сюди включаються можливості таргетингу на певні населений пункти, країни, регіони й на точковий (гіперлокальний) таргетинг.

Впізнаваність бренду, яка управляє показником Ad recall (відсоток рекламної аудиторії, що згадали рекламу через назви товару).

Для брендів доступні дослідження з опитуванням фокус-груп і контрольних груп для порівняння Brand-Lift ефекту за методологією Nielsen через маркетингового партнера Aitarget.
Такий формат підійде для малого бізнесу, особливо для офлайн-точок. Він допомагає отримати максимальне охоплення користувачів, які живуть, працюють або опинилися неподалік від офлайн-магазину.

Визначення цілей реклами

Для просування сайту  вибирають таргетовану аудиторію й показують оголошення з вшитим посиланням на сайт. Такі формати потрібні, щоби викликати цікавість у користувача до продукту й давати йому змогу познайомитися з ним на сайті.

Збір лідів – проста можливість для рекламодавців отримувати заявки від користувачів на пряму через стрічку Фейсбук. Її можна використовувати для підписки на розсилки чи попередніх замовлень. Користувач після взаємодії з рекламою, заповнює форму в додатку Фейсбук чи Інстаграм, а тоді потім переходить на сайт.

Налаштування цільової аудиторії. Аудиторія, що зібрана з різних ресурсів в онлайні і офлайні: електронна адреса, номер телефону і час дзвінка та замовлення. Такий формат дає змогу знаходити на Фейсбуці користувачів, що вже знайомі з твоїм брендом. Для створення індивідуальної аудиторії,в якості джерела можна використовувати списки клієнтів, трафік сайт,додатки.

Схожа аудиторія – це аудиторія, зібрана за принципом схожості аудиторії – джерела. Тобто це люди, що потрапили в індивідуальну аудиторію. Алгоритм Фейсбук шукає схожих на твою аудиторію з поведінки (ip – адреса, ключові слова в постах) користувачів та об’єднує їх.

   Інструменти для просування

Піксель Фейсбука – це короткий javascript-код, який потрібно додавати в коди сторінок на сайті, щоб зібрати користувачів у вигляді аудиторії Фейсбука. Потрібно для того, щоб побудувати рекламу- ретаргетінг, або іншими словами, показати рекламу тим, хто вже відвідав сайт і виконував на ньому певні дії.
Піксель віддає дані про поведінку користувача, який подивився рекламу – на їх основі Фейсбук показує статистику кампанії, аналізує поведінку і загальний портрет аудиторії, коригує покази, щоб ви дешевше купували цільові дії.

SDK Фейсбука. Збирає статистику і допомагає оптимізувати кампанії, які рекламують мобільний додаток і дії користувачів всередині його.

Побудова впізнаваності бренда

Впізнаваність бренду – ціль реклами, яка керує показником Ad recall ( відсоток рекламної аудиторії, що згадали рекламу при назві товару). Для брендів доступні дослідження з опитуванням фокус – груп для порівняння Brand-Lift ефекту за методологією Nielsen через маркетингового партнера Aitarget.

Охоплення – головна ціль реклами для отримання максимального охоплення за оптимальною ціною. Сюди входить можливість таргетованої реклами на певні населені пункти, країни, регіони. Такий формат підійде для малого бізнесу.

Частота і охоплення – реклама з фіксованою кількістю показів і частотою. Керує показниками передбачуваного охоплення, показів і вартості CPM.

Таку закупівлю можуть використовувати з середнього та великого бізнесу.

Цілі реклами Фейсбука для продажів та лояльності

Конверсія на сайті потрібна для залучення користувачів для конверсії на сайті. 

Динамічна реклама, виглядає як і інша реклама на Фейсбук, але тут не потрібно робити окремі оголошення під кожен товар – Фейсбук сам створить потрібні і персоналізує під кожного покупця.
Існує думка, що динамічна реклама доступу лише у вигляді ретаргетингу – у Фейсбук це не так. Динамічну рекламу можна використовувати для показу актуальних продуктів із каталогу людям, які ще не відвідували сайт чи додаток. Таки формат можуть використовувати компанії з великим каталогом продуктів, які хочуть зробити персоналізовану рекламу для покупців. 

Динамічний ретаргетинг створення реклами на Фейсбуці з урахуванням, якими продуктами цікавились люди на сайт чи додатку. 

Динамічний гіперлокальний ретаргетинг, така реклама підійде для створення ретаргетинга офлайн-відвідувачів з можливістю інтегрувати офлайн-дані. Так вона рекламує в Фейсбуці товари з каталогу, які є в конкретному магазині. Рекламу буде показувати у тих, хто відвідує місця поблизу від офлайн – точки. 

Онлайн-конверсія

Доповнення реклами сайту – це інструменти Фейсбуку, що дає змогу вимірювати офлайн-конверсії відстежують транзакції в традиційному роздрібному магазині і по іншим офлайн-каналах (наприклад, замовлення по телефону) після того, як люди подивилися або натиснули рекламу на Фейсбуці.

Оптимізація витрат на рекламу з офлайними даними – проста, тому що алгоритм точніше вважає  ймовірність покупки за допомогою додаткової інформації, яка точніше відображає процеси і поведінку покупців.

Конверсія у мобільному додатку. SDK фіксує дані та оптимізує вартість конверсії в середині додатку. Саме deep – links ( посилання, що перекидають у мобільний додаток) – вони потрібні для того, щоб користувач користувач зручним способом відкривав цікавий йому контент в оголошенні.

Формати реклами для невеликих компаній і інтернет-магазинів 

Lead Ads. Такий формат дозволить збирати більше даних про лідів в 3 кліки. Дозволяє знизити максимальну вартість ліда для рекламодавця, тому це один із найкращих форматів для розвитку малого бізнеса. 

Колекції у Фейсбук. Так у колекції зіставляються фото або відео зі стрічки новин з товарами під ними. Один із кращих варіантів поєднати креативності та просування товару.  Така функція допомагає продавати за допомогою візуальних прийомів, вона стимулює перехід від перегляду товарів до покупки. 

Canvas Ads направляє людей через оголошення на вбудований мобільний сайт на Фейсбуці. Формат доступний для будь-якої цілі компанії: кліків на сайт, мобільних завантажень і залучення, збільшення впізнаваності бренду. 

Такий формат підходить великим брендам, рітейлам, ітернет-магазинам, мобільним продуктам. Також Canvas Ads може замінити мобільний сайт, якщо такого немає. 

Промо-посилання або офлайн-точки. Для просування сайту чи офлайн- точки використовуючи гіперлокальний таргетинг, рекомендовано використовувати вертикальні відео для підвищення цікавості у користувачів.

Автор: Іванна Якуб