Професія журналіста вимагає чесності, професіоналізму та відповідальності, адже створена ними інформація впливає на суспільство. Тому кожному журналіс... Читати далі
Різниця мережевого маркетингу від фінансових пірамід полягає у тому, що мережевий бізнес має товар, в той час коли фінансові піраміди не можуть запроп... Читати далі
Соціальні і бізнесові проекти мають мати дієву комунікацію. Якщо ми запускаємо соціальній проект, то він повинен комунікаційно розкладатися на блоки... Читати далі
Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання - "Як зацікавити журналіста?".
https://pr... Читати далі
Скрайбінг (від англійського scribe — накидати ескізи або малюнки) — спосіб донесення інформації через ілюстрування ключових моментів. Якщо по-простому... Читати далі
CRM - це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Це система створена для контролю Ваших угод із клієнтами, допомагає збирати інформацію, див... Читати далі
Одна з головних задач піарника вміти спілкуватися та мати багато корисних зв’язків. Саме тому ця книга про нетворкінг обов’язкова до прочитання кожном... Читати далі
Будьте ввічливі з журналістами. Якщо журналіст вам відмовив одного разу, не значить, що відмовить наступного. Тримайте комунікацію та запитуйте, як ви... Читати далі
Репутація - це про довіру, любов до компанії, готовність рекомендувати її продукти. Зараз з’являються можливості швидше вимірювати репутацію, тобто шв... Читати далі
Довічна основа бізнесу, на яку коштує більше звернути увагу саме у період карантину. Люди сидять вдома, тобто урбаністична реклама просто не працює, т... Читати далі
#BeSocial – акція для соціально відповідального бізнесу
Покажіть соціальний проект власного бізнесу та розкажіть про це у ЗМІ!