Як прописати договір з блогером, або чи можна врегулювати натхнення? Поради для рекламодавця

Сьогодні існує безліч варінтів для просування компанії, послуг, бренду чи товарів. Одним з найпопулярніших інструментів просування - є співпраця з бло...
Читати далі

Особливості хайпу для піару

Маркетологи та PR-менеджери досі точно не можуть дійти згоди чи можна вважати хайп негативним явищем, чи позитивним. Є певні переваги: швидке залученн...
Читати далі

“Людина має самостійно генерувати контент для медіа” – Тетяна Лукинюк, CEO компанії Red Bull Україна

Коли ви професіонал, то ви вже сто відсотків володієте особистим брендом. Популярність дає більше цікавих пропозицій, вас знає більше людей та ви маєт...
Читати далі

«Наша глобальна ціль – закріпити слово «інновації» за UNIT.City» – Денис Шиманський, PR-спеціаліст UNIT.City

Ми розділяємо нашу аудиторію на два типи: профільна та загальна. Профільна – це простір креативної економіки, ІТ, бізнес. Загальна – жителі Києва, Укр...
Читати далі