Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
«Команда – один з головних факторів успіху», – Оксана Кононова, CEO сервісу моніторингу LOOQME
Edtech ринок: чи є він в Україні?
Що керує нашою підсвідомістю?
Корисні фоторедактори для роботи
Блогінг, кіно та медіа. Інтерв'ю з Надін Медведчук
Корисний негатив
Підбір персоналу для роботодавця та для працівника. Як відбирає співробітників Ден Кеннеді
Як благодійні ініціативи українського бізнесу дарують щастя