Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
«Моє просування – це люди, які купують, а потім агітують робити це своїх друзів», - Олександр Грехов...
Марта Останкова – концертний та промо-продюсер Wellboy про закулісся музичного бізнесу та створення ...
Як не стати жертвою хайпу? Частина 2. Історія про мальтіпу шведської принцеси
Дайджест ШОК реклам. Листопад 2021
Ми вийшли в еру корисності та соціальної відповідальності» - Ангеліна Дорофеєва, PR and Communicati...
Як благодійні ініціативи українського бізнесу дарують щастя
Які товари купують, а які оминають? Критерії вибору, якими керуються споживачі
Правда чи брехня? Прості поради, які убезпечать від фейків