Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Edtech ринок: чи є він в Україні?
#MUSTHAVE для прочитання кожному підприємцю
Тролі в соцмережах: як реагувати на негатив
Самоплагіат — це порушення?
Топ-5 фільмів для PR-менеджерів та маркетологів
"Чорна риторика. Влада і магія слова" - Карстен Бредемайер
Як не стати жертвою хайпу? Частина 2. Історія про мальтіпу шведської принцеси
Як свій Telegram канал зробити популярною цукеркою?