Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
«Потрібно працювати за принципом 360 градусів, щоб охопити все відразу» - Сабіна Абляєва, керівник в...
Як знайти спонсора на ваш проєкт?
Бізнес по-японськи
Комікс №7. Інфопривід. Робимо з мухи слона
Корисні сайти для піарників
Чим відрізняється smm-менеджер, таргетолог та контент-менеджер?
Кримський міст палає — SMM-ник просуває: ситуативний маркетинг від українських брендів
Підбір персоналу для роботодавця та для працівника. Як відбирає співробітників Ден Кеннеді