Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
Що може вбити ваш аккаунт в Instagram?
Як прописати договір з блогером, або чи можна врегулювати натхнення? Поради для рекламодавця
Як не стати жертвою хайпу? Частина 2. Історія про мальтіпу шведської принцеси
Різнокольорова зебра дій або кольори PR
Що таке колаборація і як це працює
Комікс №3. Кольори PR
Комікс № 4. Що таке інфопривід?