Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
ТОП-10 корисних книжок для PR-менеджера
Тролі в соцмережах: як реагувати на негатив
Чим займається політтехнолог?
Різнокольорова зебра дій або кольори PR
Тіктокерам вдалося відвоювати свій український простір
Які товари купують, а які оминають? Критерії вибору, якими керуються споживачі
Твоя цифрова безпека
Які бувають медіадослідження і чим вони можуть допомогти бізнесу