Дайджест — короткий огляд найголовніших новин у світі маркетингу, блогінгу, бізнесу, журналістики та соціальних мереж. Це стисло та лаконічно, щоб бути у курсі всіх подій та новин, що відбулися протягом минулого місяца. Дайджест — швидкість та обізнаність. Дайджест — бути в темі.
Перший випуск дайджесту (за червень) був про новинки у сфері технологій. У липні були новини про бізнес.
А сьогодні ми поговоримо про неймовірні рекламні кампанії цього місяця.
Пиво собакам лише з 18
Компанія Busch Dog Brew випустила нову для сприйняття вакансію – головного дегустатора собачого пива. Насправді назва “пиво” не зовсім відповідає нашому уявленню. Адже це не алкогольний напій, там навіть хмелю немає. Пиво для собак – живильний бульйон зі свинини на кістці, цільної кукурудзи, селери, базиліку, м’яти, куркуми й імбиру.
Цей напій був випущений у продаж ще в минулому році і став фаворитом серед власників домашніх тварин. Адже він дуже зручний для власників цуценят, які ще не можуть вживати тверду їжу. Перевагою є те, що пиво можна нагрівати до кімнатної температури, адже багато улюбленців не люблять холодну їжу.
Двері зачиняються! Наступна станція «Supreme»
Компанія «Supreme» та Управління міського транспорту Нью-Йорку створили вже вдруге спільний проєкт. Вперше їхня співпраця відбулась у 2017 році, коли вони випустили квитки для проїзду з логотипом. В цьому році вони запустили не просто поїзд, а брендований поїзд «Supreme».
Маршрут поїзду «Челсі-Бруклін», що з’єднує Восьму авеню в Челсі, Манхеттен, Канарсі, Бруклін.
Просто але креативно
Сучасний світ наворотів та хайпу вже стає нудним та одноманітним, тому хочеться повернутись до чогось простого. Так можна охарактеризувати нову рекламну кампанію та бренд-стратегію морозива «Моржо». Цього разу вони виділяються простотою того, що це 100% пломбір.
Курочка – в центрі уваги
Компанія «Наша ряба», що спеціалізується на виготовленні м’ясної продукції у своєму Instagram заявили про відмову від брендингу.
Вони прибрали усі можливі деталі з упаковки, щоб зосередити всю увагу покупця на продукцію. «Ми відмовляємось від свого брендингу, аби надати увагу нашій курочці» – заявляє в Instagram пост компанії.
Тепер на їх пакованні пише лише «Та сама курочка».
Нова я – нова героїня «Бріджетон»
Тепер всі фанати популярного серіалу «Бріджертон» зможуть відкрити в собі Леді Уіслдаун. Адже компанія Netflix разом з італійським брендом Malone Souliers розробляють спільну колекцію взуття за мотивами цього серіалу.
Поки ніякої детальної інформації про ціну немає. Відомо лише, що колекція буде мати 15 пар чоловічого та жіночого взуття.
Які підручники, є ж ноут!
Нова рекламна кампанія Rozetka разом з Fedoriv руйнує стандартні шаблони про початок навчального року, де лише синя шкільна форма, портфелі і підручники. Тепер школа – це сучасний та модний шмот, ноут і увага на кожну особистість окремо.
Основною ідеєю ролику, яка озвучена у словах MONATIKа, є уроки життя, які ми дізнаємось протягом шкільних років.
Покрути, булькни…
Компанія Oreo відкрила своє перше кафе. Воно знаходиться у Нью-Джерсі в торговому центрі American Dream на третьому поверсі магазину IT’SUGAR.
Основна особливість та унікальність кафе – можливість відвідувачів приготувати власні вироби: вафлі, сендвіч з морозивом, ріжок або молочний коктейль, обравши компоненти з більш ніж 200 комбінацій.
Також фанати можуть купити лімітовану серію товарів Oreo, і, на диво, предмети домашнього декору, мерч, сумки, як сувеніри.
Dior
На двох хмарочосах Tianxi Twin розмістився логотип бренду Dior на честь масштабної виставки, що запрошує гостей відвідати та розглянути експозиції.
Вперше виставку «Christian Dior: Designer of Dreams» показали в 1996 році в музей Метрополітен в Нью-Йорку. Сучасні ж глядачі зможуть побачити 200 виробів Будинку Dior, що присвячені 70-річчю спадщини дизайнера.
Автор: Завірюха Анна
Попередні матеріали цього автора: