З початком пандемії Коронавірусу усе людство активно перейшло в онлайн. Онлайн робота, онлайн музеї та звісно ж навчання в університетах, школах та інших образотворчих інституціях. Всі хто могли, підлаштувались під сучасний формат, а керуючі ВУЗи країни згадали про колись створені онлайн платформи задля підтримки навчального процессу.
Однак і створено було доволі багато навчальних компаній, з початком епідемії, оскільки люди почали більши сидіти вдома, а соціальне життя стало не таким вже й буремним, як було нещодавно. Тому, шукаючи способи якось себе розважити, люди згадали про цінність знань та спорту і почали робити це все вдома.
Початок епідемії. КРОК у онлайн за секунду
Згадаймо перші дні “Коронки” і перші кроки онлайн продуктів великих компаній\брендів. Андрій Федорів та Шатирко відразу розповсюдили свої ключові продукти. Для чого? Першочергово всім здається, що для того, щоб зібрати базу і часткого воно так і є. Звісно ж, люди прийшли і чимало, на каналі останнього із згаданих бізнесменів, станом на 21.09.2020 висить майже 15 000 підписників лише з однієї опублікованої підбірки матеріалу. А. Шатирко опублікував у просторах інтернету свій курс по Youtube за 00,00$, тобто за безцінок, цілий збір начебто корисних даних, який учора коштував біля 200$.
Розглянемо сусідню ситуацію Андрія Федоріва – одного з ведучих маркетологів країни. Він опублікував свою підборку відеозаписів з курсу Brand Father.
Переглянути курс можна тут:
Питання: Чому такі сильні теоретики та практики вирішили в один момент “зплавити” свої “скарби”?
Відповідь: це найрозумніший вихід у цій ситуації. Це так, тому що актуальність даних курсів із новим етапом еволюції суспільства просто втратило актуальність, а суспільство ще цього не зрозуміло. Сильний хід, чи не так?
Що ж на рахунок онлайну та навчання сьогодні?
Всі вже звикли. Клієнт вже не так боїться проводити грошові операції більше ніж на 15$ через онлайн банкінг – і це реальний прогрес! Скільки років підприємці намагались вивести бізнес у інтернет і щоб він був настільки ж масштабний, як і в офлайн. Це вийшло у деяких компаній, однак вони повинні були мати конкретику, або виключно онлайн чи офлайн.
Amazon, і сьогодні працює не покладаючи рук, відповідно менше ніж на початку виявлення хвороби, коли про цю компанію згадували у новинах, говорячи про скандальні ситуації з доставкою або видачею замовлень їх було НЕРЕАЛЬНО БАГАТО, зараз їх просто багато.
Продаж курсів та онлайн навчання став зручним та вже звичним. Тисячі студентів щоденно виконують онлайн завдання поставлені викладачами у Moodle або Google classroom, проводяться лекції за допомогою Zoom або OBS&Youtube. Це вже частина життя людей, на щастя, чи на превеликий жаль, але потрібно тепер підлаштовуватись.
Чи вигідно прямо сьогодні відкривати онлайн школу?
Однозначно так. Однак, успішність її залежить від вашого бізнес-плану, вектору, який ви оберете для розвитку. Дуже серйозно потрібно віднестись до 3 факторів, при створенні онлайн-школи:
- Спікери;
- Платформа (технічне забезпечення);
- Організаційні питання (час, день, частота знять, де люди будуть отримувати інформацію).
Після визначення цих основних факторів залишаться дрібниці. Як зібрати команду по забезпеченню (дрібниця, але п*пець, яка важлива), продумати план лекцій та тому подібне. Однак, потрібно особливо звернути увагу на те, чим буде відрізнятись ваш курс. Чи буде він унікальним на ринку і наскільки? Чи потрібен він споживачам?
Які теми актуальні?
- Напрямлені на отримання певної професії;
- Про мистецтво;
- Про грамотність у… (покращення обізнаності у тій чи іншій сфері);
- Психологія щоденності.
Особиста порада
Пробуйте, як вам буде з таким бізнесом. Чи будете ви “горіти справою”? Інфобіз на просторах інтернету – це та справа до якої потрібно один раз звикнути та усю іншу частину жити по назначенному з вставками у вигляді потреби у масштабуванні і звісно зє бест летючками.
Сподіваюсь, цей матеріал був для вас корисний. Тому пропоную прочитати мою попередню статтю рубрики #Business_Time про важливість інвестицій у себе. 👇
Автор: Катерина Плохій