Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми бренду та відповісти для себе на питання – “З чого складається бренд?”
Всі ми чули гучне слово “Бренд”. Та з чого саме складається це поняття? Розбираємо елементарні складові на прикладі відомої марки автомобілів.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Комікс №7. Інфопривід. Робимо з мухи слона
Різнокольорова зебра дій або кольори PR
Що таке інфопривід? Робимо з мухи слона
Інфопривід. Рожевий восьминіг комунікацій
Комікс №8. Безкоштовний піар. Міф чи реальність?
Комікс № 4. Що таке інфопривід?
Комікс № 5. Як зацікавити ЗМІ?
Як комунікувати зі ЗМІ, щоб про вас написали?