Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Автопостинг в Інстаграмі: що це та як налаштувати
«Медіа без вибору» або найбільший протест ЗМІ в історії
Як відкрити власну справу з нуля?
Комікс №7. Інфопривід. Робимо з мухи слона
Масштабування або коротко про захоплення ринків.
Як свій Telegram канал зробити популярною цукеркою?
Безпека журналіста під час роботи в зоні конфлікту
Креативність, що змінює спосіб мислення. Як народжуються та втілюються в життя шалені ідеї?