Безсумнівно ви чули про такі відомі бренди, як Amazon, Wish, Aliexpress, Zappos, Wayfair. Це дропшипінгові компанії. Така бізнес-модель займається про... Читати далі
Професія PR-менеджера щодня передбачає співпрацю з різними фахівцями для просування своїх проектів. То де ж знайти відповідальних дизайнерів, копірайт... Читати далі
Журналістика є покликанням людини і вибір цієї професії має підкріплюватись певними якостями, а не лише бажанням заробити грошей та мати корисні зв’яз... Читати далі
Статус «Бренду» для компанії чи бізнесу щось типу світової слави та нагороди Греммі для музиканта. Беззапаречне лідерство і висока ціна за статус. Біл... Читати далі
Запускаючи новий проєкт рано чи пізно перед власником постає задача знайти спонсора. Процес взаємодії зі спонсором на перший погляд досить простий, ал... Читати далі
Олександр Грехов – засновник та художник-ілюстратор Unicorn & Wine та автор скандальної виставки "Квантовий стрибок Шевченко". PRessA поспілкувалися... Читати далі
За підрахунками маркетологів аудиторія ELLE – це майже 5 мільйонів читачів. Аудиторія досить обширна, адже модним журналом цікавляться дівчата і жінки... Читати далі
Все більше людей спілкуються з брендами через соцмережі, залишаючи на сторінках відгуки та власні побажання. Але не всі користувачі бувають об’єктивни... Читати далі
Майже кожен у світі знає, що означає побачити червоний фургон Coca-Cola на екрані телевізору - незабаром Новий Рік! А покоління Y взагалі з дитинства... Читати далі
#BeSocial – акція для соціально відповідального бізнесу
Покажіть соціальний проект власного бізнесу та розкажіть про це у ЗМІ!