Розбираємо кольори PR. Ви часто чули “чорний” та “білий” піар. А як щодо інших кольорів системи комунікацій?
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте більше про види піару у наших попередніх матеріалах:
Схожі записи:
«Наша глобальна ціль – закріпити слово «інновації» за UNIT.City» – Денис Шиманський, PR-спеціаліст U...
Програми для монтажу: як зробити яскравим свій Іnstagram
Фактчекінг: корисні поради та інструменти
Інновації: цифрова революція в журналістиці
Як знайти спонсора на ваш проєкт?
Корисні сайти для піарників
Як не стати «жертвою інтерв’ю»: взаємовідносини журналіста та респондента
Безкоштовне навчання у США: мрія чи реальність?