Перегляньте наш новий комікс про інфопривід та ще раз переконайтеся – наскільки важливо вміти його генерувати. Тож, нижче графічна інструкція про те, як зробити з мухи слона!
Також не забувайте переглянути статтю про інформаційний привід з попереднього матеріалу.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Вам буде цікаво прочитати попередню статтю щоденника PR-менеджера та переглянути комікс:
Схожі записи:
Чорний та білий PR: на чиїй стороні бути?
Як комунікувати зі ЗМІ, щоб про вас написали?
Що таке інфопривід? Робимо з мухи слона
З чого починається бренд?
Комікс №8. Безкоштовний піар. Міф чи реальність?
Комікс № 5. Як зацікавити ЗМІ?
Безкоштовний PR. Міф чи реальність?
Комікс № 6. З чого складається бренд?