Автопостинг — це справжня знахідка для кожного SMMника. Завдяки цій функції пости та сторіс публікуються на сторінці без вашої участі: ви просто встановлюєте потрібну дату та час, і все, що потрібно, з’являється в блозі.
Чому автопостинг потрібен?
· Економія часу: тепер не потрібно постійно відволікатися на те, щоб завантажити чергову фотографію о дванадцятій ночі, бо в цей час ваші публікації чомусь заробляють більше вподобайок. Система сама все опублікує, а ви будете спокійно займатися своїми справами.
· Управління декількома блогами: часто менеджери з соціальних мереж займаються декількома акаунтами, й тут дуже легко заплутатися, що, куди та коли викладати. Автопостинг значно полегшує цю справу.
· Ефективне планування: якщо ви викладаєте в соцмережі тільки те, що вам хочеться прямо зараз, у вас навряд чи вийде якісний блог. Іноді не вистачає часу щось написати, іноді не має натхнення. Якщо SMMник заздалегідь розробив план, то підписники ніколи не залишаться без контенту, навіть якщо в країні одночасно сталися економічна криза, землетрус та потоп.
Програми для автоматичного постингу
Зазвичай, щоб налагодити автопостинг в Інстаграмі, як і в будь-якій іншій соціальній мережі, користуються спеціальними програмами. Потрібно прив’язати до неї потрібний акаунт і завантажити необхідний матеріал, попередньо вказавши бажану дату публікації. Серед найпопулярніших програм виокремлюють такі:
· Kuku.io.
· RePublic.
· SMMR.
· SMMbox.
· SMMPlanner.
Ці програми зручні, в них зрозумілий інтерфейс, тому впорається навіть новачок. Але вам завжди слід бути обережними: Інстаграм завжди підозріло відноситься до неофіційних сторонніх програм. Якщо соцмережа зафіксує підозрілу діяльність з іншої айпі-адреси, то може обмежити вам доступ до певних функій у вашому акаунті або навіть заблокувати сторінку. Як же тоді бути? Щоб мінімізувати будь-які ризики користуйтеся офіційною програмою Facebook Creator Studio.
Інструкція з налагодження автопостингу
1. Відкриваєте Facebook Creator Studio, щоб зробити автопостинг зручніше на комп’ютері.
2. Прив’язуєте потрібну Інстаграм-сторінку.
3. Зверху посередині знаходиться іконка Інстаграму, натискаєте на неї.
4. Ви з лівого боку побачите панель з різними функціями, зверху є «створити публікацію». Далі вибираєте, куди завантажити матеріал, це може бути стрічка або сторіс.
5. Далі ви, як і зазвичай в Інстаграмі, створюєте пост, завантажуєте текст з фотографіями. Важливий момент: функціонал у Facebook Creator Studio зараз доволі обмежений. Наприклад, ви не зможете зробити опитування в сторіс. Це доведеться робити вже безпосередньо в Інстаграмі. Однак, розробники постійно впроваджують різні оновлення, тому й така можливість може згодом з’явитися.
6. Після того, як ви створили публікацію, вибираєте час та дату, коли ви хочете викласти свій матеріал.
Автопостинг зараз відіграє дуже важливу роль. Він допомагає організувати роботу в соціальних мережах. Досвідчений SMM-спеціаліст має вміти автоматизовувати більшість процесів, за це його цінуватимуть роботодавці, оскільки можуть доручити йому більше обов’язків. Робітник своєю чергою отримує вищу зарплатню, концентрується не на технічних моментах, а на, наприклад, розробці контент-стратегії.
Автор: Марія Смальоха
Читайте попередні матеріали цього автора: