Пропонуємо переглянути наш комікс в продовження теми комунікації зі ЗМІ та відповісти для себе на питання – “Як зацікавити журналіста?”.
Насправді все дуже просто. Вся справа у правильній комунікації та вдалому інформаційному приводі.
Автор коміксу: Поліна Дуднік
Автор тексту: Католик Ярослава
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера та комікс до неї:
Схожі записи:
Бізнес по-японськи
Чим займається політтехнолог?
Кримський міст палає — SMM-ник просуває: ситуативний маркетинг від українських брендів
Як знайти спонсора на ваш проєкт?
Дайджест SHOCK реклам за жовтень 2021 року
Як зацікавити журналіста прес-релізом?
«Моє просування – це люди, які купують, а потім агітують робити це своїх друзів», - Олександр Грехов...
Хто такі інфлюенсери?