Продовжуємо розбиратися з терміном “інфопривід”. В попередньому матеріалі ми детально розглянули, що це таке і як працює.
Однак, для закріплення ефекту пропонуємо переглянути комікс, в якому ми яскраво відобразили та змоделювали ситуацію, як саме створюються інфоприводи. Такий візуальний контент краще запам’ятовується та вспливатиме у вашій свідомості як асоціація до слова інфопривід.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте також попередню тему щоденника PR-менеджера про систему кольорів піару:
Схожі записи:
Де шукати підрядників PR-менеджеру?
Марта Останкова – концертний та промо-продюсер Wellboy про закулісся музичного бізнесу та створення ...
Першоджерела: звідки ростуть вуха в українських новин
Авторське право: як захистити свою інтелектуальну власність
Корисні сайти для піарників
Жінка в журналістиці. Проблеми та виклики
Edtech ринок: чи є він в Україні?
Особливості хайпу для піару