Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Внутрішня філософія бізнесу. Чому Panasonic - це далеко не MetLife! (ч. 2)
"Як зачаровувати людей. Мистецтво впливати на розум і вчинки" - Гай Кавасакі
Прокрастинація. Творча криза не щеза?
Основні психологічні прийоми в маркетингу
Профайлинг
ТОП-5 фільмів для журналістів
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
Як почати свій блог?