Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Які товари купують, а які оминають? Критерії вибору, якими керуються споживачі
Як прописати договір з блогером, або чи можна врегулювати натхнення? Поради для рекламодавця
"Літературний марафон. Як написати книгу за 30 днів" - Кріс Бейті
8 успішних стартапів, які можна реалізувати вже сьогодні
ТОП-найкращих креативних агенцій України: проста правда – велика Ідея
«Журналістика - це жива сфера», - Святослав Родюк, кореспондент ТСН
Як відкрити власну справу з нуля?
Топ-5 фільмів для PR-менеджерів та маркетологів