Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Де шукати підрядників PR-менеджеру?
Дайджест WOW реклам. Серпень 2021
Маркетолог. Професія, що вчить продавати
Інновації: цифрова революція в журналістиці
Як не стати жертвою хайпу? Частина 3. Що потрібно порушити, щоб стати відповідачем та до чого тут Мо...
«Жовті статті» та «чорний піар». Як захиститися і позиватися?
Твоя цифрова безпека
Фактчекінг: корисні поради та інструменти