Чорний PR славиться завжди “смачними” новинами та гарним заробітком. Пропонуємо переглянути у цікавій коміксній формі історію людини, яка потрапляє у сферу роботи з чорним піаром. Мабуть, кожен піарник чи журналіст стикався з подібним або ж навіть десь колись був такою “Анею”.
Дуже актуальний комікс, особливо перед політичною гонкою.
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Схожі записи:
Дайджест новин за липень
Як не стати жертвою хайпу? Частина 3. Що потрібно порушити, щоб стати відповідачем та до чого тут Мо...
Комікс №2. Чим відрізняється реклама від PR?
Що таке SEO-оптимізація?
Журналістика в умовах пандемії: відкриття та виклики
Основні психологічні прийоми в маркетингу
Нативна реклама. Яка існує та чим відрізняється від звичайної?
Інфопривід. Рожевий восьминіг комунікацій